۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱

خزعلی مطرح کرد؛

برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان

برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم هماهنگی بانک‌ها جهت ارایه تسهیلات به زنان سرپرست خانوار تاکید کرد و از برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی در نشستی با مشاورین امور بانوان بانک‌ها از مشاورین امور بانوان بانک‌ها خواست در جهت توانمندسازی زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار و اجرای برنامه‌های فرهنگی این معاونت نسبت به اعمال ضمانت صندوق ضمانت در بانک متبوع اهتمام ورزند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برنامه‌های آموزشی همچون رویداد خانواده و فرهنگ عامه همچنین زیست عفیفانه را برای کارمندان از جمله برنامه‌های فرهنگی در سال پیش رو اعلام کرد و جذب بودجه فرهنگی دستگاه‌ها را کمک در جهت اجرای برنامه‌هایی همچون اشتغال زنان سرپرست خانوار، مشاوره همراه زوجین و طرح‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های دختران در مدارس دانست.

کد خبر 6083729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 0
      فروش پسر جان همچنان خوب است اگر دست زیاد شده و نمی صرفه به ایشان بفرمایید وارد سایر حوزه‌ها شوند بعد محدودیت ایجاد کنید ما واقعا نگران درآمد ایشان هستیم
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      2 0
      شما میخواهید برنامه ریزی کنید برای زیست عفیفانه کارمندان !!!! یعنی تا حالا کارمندان زیست غیر عفیفانه داشته اند ؟؟؟ چرا اینقدر خودتان را بی عبب میدانید و مردم را معیوب ؟ دیده فرو کن به گریبان خویش .