۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد؛

تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری

تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری

اراک-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی فر شامگاه یکشنبه در نشست با رؤسای انجمن‌های هنری که حضور مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت انجمن‌های فرهنگی و هنری از جمله اهداف و سیاست‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: بر این امر واقف هستیم که انجمن‌های فرهنگی و هنری می‌توانند در راستای ارتقا و رونق حوزه فرهنگ و هنر نقش آفرینی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، تاکید کرد: استان مرکزی مهد پرورش مفاخر، دانشمندان و هنرمندان بزرگی است که در طول تاریخ خدمات ارزنده‌ای را در حوزه‌های مختلف به کشور ارائه کرده‌اند و باید اذعان داشت که انجمن‌های فرهنگی و هنری در این استان در جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر جامعه به خوبی نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: امسال شاهد اتفاق خوبی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم به طوری که از محل قرارگاه شهید آوینی، برای تقویت انجمن‌های فرهنگی و هنری به خصوص فعالیت‌های تولیدی اعتباراتی اختصاص داده شد تا انجمن‌ها در تولید آثار فاخر و همچنین آموزش و تربیت هنرمندان هزینه کنند.

محمودی فر، زبان هنر را به عنوان رساترین و مؤثرترین زبان انتقال پیام در جامعه یاد کرد و گفت: هنر بر روح و روان انسان‌ها، تأثیری عمیق و ماندگار دارد به همین منظور هزینه در بخش فرهنگ و هنر یک سرمایه محسوب می‌شود که نقش اساسی بر آینده حوزه فرهنگ و هنر خواهد داشت.

کد خبر 6084873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha