۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۷

پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد

پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد

هفته دوم رقابت های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با برگزاری چهار دیدار و تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سالن شهید افراسیابی تهران بعد از گذشت ۸۴ روز از برگزاری هفته نخست رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، شاهد برگزاری هفته دوم این رقابت بود. در این هفته تنها چهار دیدار برگزار شد که دانشگاه آزاد با دو پیروزی برابر پاس فراجا و توسعه نیشکر خوزستان جایگاه خود را با ۱۲ امتیاز از چهار بازی در صدر جدول تثبیت کرد.

شاگردان احمد صافی در مهمترین بازی این هفته برابر پاس فراجا به برتری ۱۹ بر ۹ دست پیدا کردند تا سه امتیاز مهم این مبارزه را به حساب خود واریز کنند. علی زند در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فراز مهر در کاتای تیمی، علی مسکین، عبدالله ولدی، امیرحسین فداکار و ابراهیم حسن بیگی هم در کومیته انفرادی برای دانشگاه آزاد به پیروزی دست پیدا کردند. سهراب یاراحمدی، علی رحیمی و محمد مهدی مهاجری هم مردان پیروز شاگردان علی کتیرایی در تیم پاس فراجا بودند.

پاس فراجا بعد این دیدار آوای رزم را شکست داد ولی در مبارزه سوم نتیجه را بیمه تعاون واگذار کرد. محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی و مهدی حق نظری در کاتای تیمی و انفرادی، بهنام دهقان، مرتضی کریمی، علیرضا حیدری، محسن صفرنژاد، محمدرضا گیلانپور و صالح اباذری هم در کومیته مردان پیروز مدافع عنوان قهرمانی در تیم بیمه تعاون بودند.

در جدول رده بندی بعد از دانشگاه آزاد، پاس فراجا با ۹ امتیاز از ۵ مسابقه دوم است و بیمه تعاون هم با ۶ امتیاز از دو مبارزه سوم است.

کد خبر 6094681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha