۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹

مجله تایم:

اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه است

اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه است

مجله تایم آمریکا در گزارشی اذعان کرد که اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مجله آمریکایی «تایم» تصاویری از اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بر روی جلد خود منتشر کرد.

مجله تایم در گزارش خود در خصوص این اعتراضات نوشت: تحولات کنونی در دانشگاه‌های آمریکا در بیش از ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

این گزارش می‌افزاید: انگیزه اعتراضاتی هم که تا کنون در دانشگاه‌ها بوده، به اعتراضات کنونی شباهت ندارد. دانشجویان در دهه‌های شصت و هفتاد قرن گذشته به جنگ‌های خارجی دولت آمریکا اعتراض می‌کردند، چرا که معتقد بودند این جنگ‌ها زندگی و جان آنها را تهدید می‌کند.

مجله تایم در گزارش خود تأکید کرد: آنچه دانشجویان آمریکایی را بر آن داشته است تا در اعتراضات کنونی سلامتی و آینده شغلی خود را به خاطر آن به خطر بیاندازند، جان باختن بیش از ۳۴ هزار فلسطینی در پی حمله انتقام‌جویانه اسرائیل به نوار غزه پس از حمله هفتم اکتبر حماس است.

این خبر در حالی است که تعدادی از دانشگاهیان دانشگاه نیویورک در واکنش به دستگیری دانشجویان معترض، اردوگاهی را برای حمایت از فلسطین برپا کردند.

دانشگاهیان خاطرنشان کردند که این اردوگاه در واکنش به دستگیری بیش از ۴۰ دانشجوی طرفدار فلسطین در دانشگاه در ۳ مه برپا شده است.

آنها تحریم همه مؤسسات اسرائیلی، لغو اتهامات انضباطی علیه دانشجویان و پایان دادن به حضور پلیس در محوطه دانشگاه را خوستار شدند.

کد خبر 6102600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک ایرانی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      0 0
      مهدبالاصطلاح آزادی،آزادگان را ببندمیکشد!لطفاً آمریکا مجسمه ی آزادی را به زیربکشدکه آمریکا با جنایاتش دنیا را به گندزده است!@@.