۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۸

اطلاعیه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی؛

تمهیدات خوبی برای VAR در نظر گرفته شده است

تمهیدات خوبی برای VAR در نظر گرفته شده است

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی طی اطلاعیه ای اعلام کرد تعاملات خوبی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و فدراسیون فوتبال به منظور اجرایی کردن موضوع VAR در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص خرید VAR اعلام کرد: ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پیگیری‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و تلاش‌های معاونان او، مدیر سازمان برنامه و بودجه، رئیس فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای نظارتی برای کمک به اجرایی شدن موضوع کمک داور ویدئویی در کشور، اعلام می‌دارد همانگونه که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در مصاحبه‌ای اظهار داشت، «تخصیص اعتبارات لازم برای سیستم کمک داور ویدئویی از سوی دولت صورت گرفته است».

در این زمینه تعاملات خوبی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و فدراسیون فوتبال به منظور اجرایی کردن موضوع VAR در حال انجام است.

ضمن آن که تبادل مدارک مورد نظر برای تنظیم قرارداد خرید VAR نیز در حال انجام است و به زودی با تعاملات دو طرفه با فدراسیون فوتبال، پس از طی تشریفات قانونی، قرارداد نهایی منعقد و از طریق فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

کد خبر 6103834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      وقتی نتایج، خارج از زمین و با یک تلفن جابجا می شود، فرقی نمی کند که VAR باشد یا نباشد. ما باید فرهنگ انسانیت را آموزش بدهیم نه VAR را. گول زدن، چه آسان، انسان شدن، چه مشکل.