۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲

زنگنه:

فردا نشست فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

فردا نشست فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

رییس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس گفت: نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس دوازدهم فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «محسن زنگنه» رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس یازدهم، گفت: فراکسیون گام دوم انقلاب از فراکسیون‌های مجلس یازدهم بود که نمایندگان جوان عضو آن بودند و توانست در ۴ ساله فعالیت خود در حوزه تقنین، دانش بنیان، اصلاح ساختار بودجه، جهش مسکن، جوانی جمعیت و مسائلی از این دست گام‌های بزرگی را بردارد. امیدواریم فراکسیون گام دوم در مجلس آینده نیز پرچمدار اقدامات محتوایی و تقنینی در کنار فراکسیون‌های سیاسی و تخصصی باشد.

وی افزود: در مجلس یازدهم در حوزه مدیریت و هیأت رئیسه مجلس جمع قابل توجهی از نمایندگان جوان را داشتیم و تعدادی از نمایندگان جوان هم عضو هیأت رئیسه کمیسیون‌ها بودند و در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه هم نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس دوازدهم فردا برگزار خواهد شد. حدود ۸۵ تا ۹۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال در این نشست شرکت می‌کنند و در این مورد هیچ گونه مرزبندی لیستی و سیاسی وجود ندارد و از همه دعوت کردیم که در این نشست حضور یابند.

زنگنه گفت: در این نشست برخی از اعضای شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای هماهنگی سران قوا و تعدادی از مدیران حوزه قوانین مجلس هم حضور خواهند داشت.

کد خبر 6104175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha