۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸

در دیدار نماینده مردم کرج در مجلس با استاندار البرز مطرح شد؛

تاکید بر اتحاد نمایندگان مجلس و سایر قوا در فضای تصمیم سازی

تاکید بر اتحاد نمایندگان مجلس و سایر قوا در فضای تصمیم سازی

کرج- استاندار البرز اتحاد، انسجام و هم افزایی با دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این استان و نمایندگان سایر قوا در راستای ایجاد فضای تصمیم سازی با خردجمعی را امری مهم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در دیدار با علی شیرین زاد، نماینده منتخب مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی که در دفتر استاندار البرز برگزار شد، ضمن یادآوری مسؤولیت خطیر این نماینده در کرسی کرج، فردیس و اشتهارد گفت: امید است در کنار دیگر نماینده این حوزه انتخابیه و نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ منشأ اثر در مسیر توسعه استان البرز باشید.

وی اتحاد، انسجام و هم افزایی با دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان البرز و نمایندگان سایر قوا در راستای ایجاد فضای تصمیم سازی با خرد جمعی را امری مهم برشمرد و افزود: هر کجا که پای حقوق مردم و توسعه و پیشرفت استان در میان باشد، با هم اتفاق نظر و اتحاد داریم.

استاندار البرز با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در چنین فضایی به هدف نهایی که همان کسب رضایتمندی مردم است، دست یابیم، اظهار کرد: مردم، اتحاد و همبستگی را به خوبی درک می‌کنند و در چنین شرایطی اعتماد و اطمینان بیشتری به خدمتگزاران خود خواهند داشت.

کد خبر 6104393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha