۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۹

تغییر نام کنتور برق مشروط بر ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

تغییر نام کنتور برق مشروط بر ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

مدیر عامل توانیر گفت:مشترکان برای تغییر آدرس و خرید اشتراک باید در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کرده باشد و از طریق سیگنالی که دریافت میکند اجازه تغییر نام کنتور و تغییر آدرس را پیدا میکند.

مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه توانیر در حال همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای ثبت نام مشترکان در سامانه املاک و اسکان است، گفت: برای ثبت در سامانه املاک و اسکان اقدامات مؤثری داده است، از جمله طراحی یک وب سرویس هوشمند که امکان دریافت اطلاعات به روز مشترکان برق توسط همکاران وزارت راه و شهرسازی وجود دارد.

وی ادامه داد: دیگر اقدامی که صورت گرفته است اینکه هر مشترک برای تغییر آدرس یا متقاضی اشتراک باید در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کرده باشد. به عبارتی از طریق سیگنالی که دریافت می‌کند اجازه تغییر نام کنتور تغییر آدرس و مواردی از این دست را پیدا می‌کند.

رجبی مشهدی ادامه داد: این اقدام منجر می‌شود تعداد کسانی که در سامانه ثبت نام می‌کنند افزایش یابد.

وی ادامه داد: کمتر از ۲۰ درصد مشترکان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند یعنی ۶ تا ۷ میلیون مشترک در حالی که ما نزدیک به ۴۳ مشترک خانگی داریم.

مدیر عامل توانیر توانیر خاطر نشان کرد: در صورتیکه بخواهیم قانون را اجرا کنیم معنا و مفهوم که نرخ برق که در مناطق گرمسیر ۳۰ تومان است این را باید به بالاترین قیمت برسانیم که ۱۰۰ برابر این قیمت می‌شود

به گفته این مقام مسئول در صورتی که این اقدام صورت بگیرد، باید قبوض میلیونی صادر شود که همین مسئله منجر به اعتراضات می‌شود.

وی در خاتمه یادآور شد: در صورتی که تعداد متقاضیان از همین روش‌ها افزایش پیدا نکند، ما با تصویب این قانون کمک می‌کنیم تعداد ثبت نام‌ها در سامانه املاک و اسکان سرعت بگیرد.

کد خبر 6105763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha