۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱

خرید آپارتمان در چیتگر چقدر بودجه می‌خواهد؟

خرید آپارتمان در چیتگر چقدر بودجه می‌خواهد؟

آب و هوای تمیز، عدم وجود ترافیک در بیشتر ساعات روز، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فراوان در چیتگر و ... دلیل اصلی اقبال سرمایه‌گذاران برای خرید آپارتمان در چیتگر است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چیتگر در منطقه ۲۱ و ۲۲ تهران واقع شده است. اگرچه محله‌های متعددی در این بخش وجود دارد، مانند: کوهک، شهرک راه آهن، زیبادشت، چیتگر شمالی و جنوبی، شهرک شهرداری، سرو آزاد و ویلا شهر، اطراف دریاچه چیتگر و بوستان جنگلی چیتگر، اما پایتخت‌نشینان این محله‌ها را به نام چیتگر می‌شناسند.

در سال‌های اخیر با رونق ساخت و ساز و احداث برج‌های مسکونی فراوان، جمعیت منطقه ۲۱ و ۲۲ تهران افزایش یافته است. آب و هوای تمیز، عدم وجود ترافیک در بیشتر ساعات روز، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فراوان در چیتگر و نوساز بودن آپارتمان‌ها و برج‌ها، وجود دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس) و بوستان جنگلی چیتگر دلیل اصلی اقبال سرمایه‌گذاران برای خرید آپارتمان در چیتگر است.

چیتگر کجاست؟

این منطقه در غرب تهران واقع شده است و از طریق هفت بزرگراه به راحتی قابل دسترس است. بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید همدانی، بزرگراه شهید فهمیده یا تهران-کرج، بزرگراه لشکری یا جاده مخصوص و بزرگراه متوسلیان یا فتح و بزرگراه آزادگان و مهدوی کنی دسترسی به این منطقه از تهران را بسیار آسان نموده‌اند.

اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر محدوده‌ی محله چیتگر را بیان کنیم باید بگوییم که چیتگر جنوبی از شمال به بزرگراه شهید لشکری از شرق به بلوار ایران خودرو، از جنوب و غرب به بزرگراه متوسلیان محدود شده است. همچنین چیتگر شمالی از شمال به بزرگراه شهید فهمیده، از شرق به بلوار ایران خودرو، از جنوب به بزرگراه شهید لشکری و از غرب به خیابان چهل و هفتم محدود شده است.

مزایای خرید آپارتمان در چیتگر

با توجه به رشد و افزایش جمعیت بخصوص در کلان‌شهرها آلودگی هوا و آلودگی صوتی روز به روز افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل افراد به دنبال خرید خانه در اطراف شهر هستند تا علاوه بر داشتن هوایی سالم‌تر از آلودگی صوتی مراکز شهر به دور باشند. یکی از بهترین مناطق برای این منظور چیتگر است. در ادامه به مزایای خرید خانه در چیتگر اشاره خواهیم کرد:

داشتن آب و هوایی مطبوع به دلیل وجود جنگل چیتگر و دریاچه مصنوعی خلیج فارس

به دلیل وسعت زمین در این محدوده فرصت‌های زیادی برای ساخت و ساز ملک و برج‌های مسکونی و مراکز خرید وجود دارد.

با هر شرایط مالی می‌توانید نسبت به خرید آپارتمان در چیتگر اقدام نمائید. این امکان با خرید امتیاز، پیش فروش پروژه‌های در حال ساخت برای شما فراهم می‌شود.

سیستم حمل و نقل مناسب دارد. نزدیکی به مترو (ایستگاه‌های مترو چیتگر، ایران خودرو و وردآورد) و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از جمله امکانات موجود برای ساکنین این منطقه است.

دسترسی سریع به بزرگراه‌های مهم تهران از جمله بزرگراه همت، حکیم، آزادگان و تهران-کرج یکی دیگر از مزایای این منطقه محسوب می‌شود.

نزدیکی به مراکز و مجتمع‌های تجاری‌، خرید و تفریحی از جمله ایران مال، طوبی، بام لند و...

امکان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ تجاری و خرید زمین برای ساخت پروژه‌های مهم

خرید آپارتمان در چیتگر چقدر بودجه می‌خواهد؟

امکانات و جاذبه‌های چیتگر و اطراف چیتگر

منطقه ۲۲ تهران را قطب گردشگری تهران نامیده‌اند و این نامگذاری بیانگر تعدد مراکز دیدنی، تجاری و تفریحی در این منطقه است. در ادامه نام برخی از جاهای دیدنی و تفریحی محدوده چیتگر را می‌آوریم.

پارک جنگلی چیتگر

پارک لتمان کن

آبشار تهران

پارک جنگلی خرگوش دره

دریاچه چیتگر

باغ ملی گیاه شناسی

اپارک

مجتمع بزرگ ایران مال

سینما المپیک

مرکز خرید رزمال

مرکز تجاری طوبی

استادیوم آزادی

مجموعه کارتینگ آزادی

مجموعه شهربازی سرپوشیده شادی

پارک گلریز

پارک نیلوفر

باشگاه سوارکاری شهرک غزالی

موزه خوردروهای تاریخی

خرید آپارتمان در چیتگر جنوبی

بدون شک چیتگر یکی از بزرگترین و خوش آب و هواترین محله‌های تهران است که ساختمان‌های نوساز و جذاب آن طرفداران بسیاری دارد. از نظر ساخت و ساز و وجود برج‌های مسکونی چیتگر جنوبی نسبت به محله‌های اطراف دریاچه رشد کمتری داشته است و به همین دلیل از جذابیت‌های خرید آپارتمان در چیتگر جنوبی قیمت پایین‌تر آن نسبت به سایر مناطق اطراف دریاچه چیتگر است. از طرفی با ورود سرمایه‌گذاران به این منطقه و ایجاد شهرک‌ها و برج‌های مسکونی می‌توان انتظار داشت که در آینده رشد مناسبی خواهد داشت.

قیمت آپارتمان در چیتگر جنوبی

قیمت آپارتمان در چیتگر تابع متغیرهای متعددی است، از جمله می‌توان به متراژ، سن بنا، امکانات ساختمان، متریال به کار برده شده در ساخت و موقعیت ملک اشاره کرد. در ادامه نمونه‌هایی از آگهی‌های مربوط به قیمت آپارتمان در چیتگر جنوبی را از سایت ملکی دلتا آورده‌ایم. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

خرید آپارتمان در چیتگر چقدر بودجه می‌خواهد؟

خرید آپارتمان در چیتگر شمالی

چیتگر شمالی در موقعیت بهتری نسبت به چیتگر جنوبی قرار دارد و سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز و سکونت در آن رونق بیشتری دارد. این محله در ظلع جنوب غربی بوستان جنگلی چیتگر قرار دارد و قدمت آن به ۱۲۰ سال می‌رسد و اما در سال‌های اخیر بافت آن در حال نوساز شدن است. اگر چه قیمت آپارتمان در چیتگر شمالی نسبت به چیتگر جنوبی بیشتر است اما باید خاطر نشان کرد که نسبت به مناطق مجاور دریاچه قیمت پایین‌تری دارد.

قیمت آپارتمان در چیتگر شمالی

خرید آپارتمان در چیتگر شمالی مناسب آن دسته از افرادی است که می‌خواهند با صرف بودجه کمتر در یک محله با امکانات و موقعیت مناسب و دسترسی‌های خوب سکونت داشته باشند. در ادامه نمونه‌هایی از آگهی‌های مربوط به قیمت آپارتمان در چیتگر شمالی را از سایت ملکی دلتا آورده‌ایم. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

خرید آپارتمان در چیتگر چقدر بودجه می‌خواهد؟

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6107194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha