۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۵۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد؛

امدادرسانی به متاثرین سیل و آبگرفتی منازل روستایی سلماس و پلدشت

امدادرسانی به متاثرین سیل و آبگرفتی منازل روستایی سلماس و پلدشت

ارومیه-مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به متاثرین سیل و آبگرفتی منازل روستایی در سلماس و پلدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید محبوبی در این زمینه اظهار کرد: به دنبال گزارشی مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی منازل مسکونی در روستای سیوه دره (از توابع بخش کوهسار شهرستان سلماس) ۱ تیم امداد نجات سیلاب جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل متأثر از آبگرفتگی اعزام و ارزیابی تعداد ۵ منزل حادثه دیده انجام شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس چادر، پتو، موکت و اقلام زیستی و غذایی در بین ۵خانوار آسیب دیده این حادثه توزیع کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: همچنین ساعت ۱۳:۴۵ سه شنبه به دنبال گزارشی مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستاهای بهلول آباد و قره خوجالو پلدشت ۲ تیم امداد نجات سیلاب هلال احمر این شهرستان به محل‌های متأثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که تا ۳ بامداد چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ادامه داشت، ارزیابی منازل آبگرفته انجام شد و امدادگران توانستند با تخلیه آبگرفتگی منازل مسکونی به ۹ خانوار آسیب دیده به استعداد ۲۷ نفر، در این حادثه امدادرسانی کنند.

کد خبر 6107916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha