۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲

انعقاد تفاهم‌نامه‌های سه‌گانه با محوریت اقتصاد دریامحور

انعقاد تفاهم‌نامه‌های سه‌گانه با محوریت اقتصاد دریامحور

سه تفاهم‌نامه با محوریت اقتصاد دریامحور با همکاری سازمان شیلات ایران، مؤسسه جهاد توسعه و شورای عالی صنایع دریایی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سه تفاهم‌نامه با محوریت اقتصاد دریا محور با عناوین «اجرای فاز اول شهر مولد دلیران»، «نوسازی و بهسازی مزارع میگو» و «مزرعه ماهی در قفس در سواحل مکران» با همکاری سازمان شیلات ایران، مؤسسه جهاد توسعه و شورای عالی صنایع دریایی منعقد شد.

اولین تفاهم‌نامه با موضوع همکاری مشترک در اجرای فاز اول شهر مولد دلیران بین سازمان شیلات، شورای عالی صنایع دریایی، مؤسسه جهاد توسعه و یک شرکت دانش‌بنیان ارزش به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان، به امضای طرفین رسید.

تفاهم‌نامه دوم همکاری مشترک در اجرای طرح نوسازی و بهسازی مزارع میگو در ۱۰۰۰ هکتار از مزارع کشور معرفی شده که بین سازمان شیلات، شورای عالی صنایع دریایی، مؤسسه جهاد توسعه و یک شرکت دانش‌بنیان به ارزش ۲,۰۰۰ میلیارد تومان منعقد شده است.

همچنین، در تفاهم‌نامه سوم نیز همکاری مشترک در اجرای مزرعه ماهی در قفس به ظرفیت ۱۰ هزار تن بین سازمان شیلات، شورای عالی صنایع دریایی، مؤسسه جهاد توسعه و یک شرکت دانش‌بنیان به امضا رسید که ارزش این قرارداد ۳,۰۰۰ میلیارد تومان عنوان شده است.

کد خبر 6109725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha