۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۰

طلایی در گفت‌وگو با مهر:

چمران در هیچ دورانی دیدگاه شخصی خود را در اداره شورا دخیل نمی‌کرد

چمران در هیچ دورانی دیدگاه شخصی خود را در اداره شورا دخیل نمی‌کرد

نایب رییس شورای چهارم شهر تهران گفت: چمران به عنوان رییس شورا تلاش می‌کرد تا حقی از کسی ضایع نشود، از این رو دیدگاه شخصی‌اش را در اداره شورا دخیل نمی‌کرد.

مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای چهارم شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه نام چمران مساوی با شوراست، اظهار کرد: درواقع نماد شوراها را باید در مهدی چمران دید. ایشان به جهت شخصیتی فردی دلسوز شهر و به لحاظ اخلاقی سلامت است که تلاش بسیاری برای ارتقای جایگاه شوراها داشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای سوم شهر تهران با تاکید بر اینکه مهندس چمران فردی آشنا با نظام شوراهاست، تصریح کرد: نگاه ایشان در شورا همیشه نگاهی پدرانه بوده است.

طلایی که تجربه نایب رئیسی شورای چهارم شهر تهران را به ریاست چمران در کارنامه خود دارد، رویکرد او را در شورا پدر محور خواند و ادامه داد: تلاش وی به عنوان رئیس شورای چهارم این بود که حقی از کسی ضایع نشود. با توجه به اینکه در شورای چهارم از دو جناح سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نمایندگانی حضور داشتند و قطعاً ریاست شورا خود دارای رویکرد سیاسی بود، اما دیدگاه شخصی شأن را در اداره شورا دخیل نمی‌کرد تا حقی از هیچ فرد و جناحی ضایع نشود.

این عضو شوراهای سوم و چهارم تهران با پرداختن به اختیارات قانونی که رئیس شورا دارد، گفت: به رغم تمام اختیاراتی که قانون به او داده بود، اما چمران تلاش می‌کرد تا بر اساس رفاقت و همکاری جلسات اداره شود و نگاه دستوری نداشت.

وی تاکید کرد: چمران در جایگاه ریاست شورا همواره سیاست پدرانه داشت نه نگاه سیاسی و جناحی.

طلایی به اتفاقات اخیر در شورا ششم شهر تهران هم پرداخت و تصریح کرد: بار دیگر ایشان با هزینه کردن از شخصیت خودش برای اینکه شورا، شهر و درنهایت شهروندان پایتخت آسیب نبینند، به بهترین شکل جلسه را مدیریت کرد.

کد خبر 6111087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha