۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

آیت الله رییسی مصداق و نمونه بارز خدمت به مردم بود

آیت الله رییسی مصداق و نمونه بارز خدمت به مردم بود

مشهد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: آیت الله رییسی مصداق و نمونه بارز خدمت به مردم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی صاحبقرانی گلستانی در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان طی پیامی اظهار کرد: شهادت سید شهیدان خدمت مجاهد نستوه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان همچنین شهادت همراهان خدمتگزار ایشان را به مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان رضوی بویژه روحانیون، مبلغین، مداحان، مسؤولان تشکل‌های دینی و قرآنی و همه خدمتگزاران قرآن و اهل بیت علیهم السلام تسلیت عرض می‌کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: آن شهید عزیز مصداق و نمونه بارز خدمت به مردم بود و حرکت‌ها و فعالیت‌های جهادی و خدمات انقلابی ایشان الگویی برای جوانان در عرصه جهاد و خدمت به شمار می‌رفت.

وی گفت: آیت الله رئیسی در راستای خدمت به هموطنان خودسر از پا نمی‌شناخت و عاقبت جان شیرینش را در مأموریت و خدمت به مردم تقدیم انقلاب کرد و سید شهیدان خدمت شد.

صاحبقرانی گلستانی اظهار کرد: امروز وظیفه ماست که راه آن شهید را در ولایت مداری، خدمت گذاری و حرکت‌های جهادی دنبال و حرکت تمدنی انقلاب را در سایه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی با امید و انگیزه بیشتر ادامه دهیم.

کد خبر 6113148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha