۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۰

پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان درپی شهادت رییس جمهوری

پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان درپی شهادت رییس جمهوری

اصفهان- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پیامی شهادت سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران اسلامی و جمعی از یارانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی و جمعی از یارانش را تسلیت گفت که به شرح زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون
عروج شهادت گونه رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب آیت الله آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان رضوان الله علیهم را به محضر حضرت ولی عصر (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، خصوصاً مردم شریف و ولایتمدار اصفهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

آن شهید بزرگوار در طول حضور خود در جایگاه‌های مختلف، هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس اسلامی را دنبال نکرد. ایشان تبعیت محض از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت و در همین راه نیز شهد شیرین شهادت را نوشیدند.

همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شهر تبریز مرحوم آیت الله آل هاشم، مرحوم جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال، مرحوم جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان به این حزن و اندوه افزود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترم داغدار این عزیزان، یقین دارم همه هیئات مذهبی، مداحان گرانقدر، کانون‌های فرهنگی و اقشار تأثیرگذار با حضور پرشور در مجالس سوگواری و عزاداری و برپایی جلسات یادبود آن عزیزان، قدردان گوشه‌ای از مجاهدت‌ها و خدمات ایشان خواهند بود. روحشان شاد و یادشان گرامی

مهدی فوقی
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان

کد خبر 6113376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبداله پیردهقان ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      0 0
      انا لله و انا الیه راجعون او خادم‌الرضا علیه‌السلام و رئیس جمهور ملتی بود که صادقانه در مسیر خدمت به آن، گام برمی‌داشت. شهادت در شب میلاد امام رئوف در حین خدمت، پاداش الهی برای شهید سید ابراهیم رئیسی بود. مراتب تسلیت و تعزیت خود را به خاندان گرامی رئیس جمهور شهید همچنین خانواده‌های معزز .