۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸

تولیت آستان قدس رضوی:

شهید آیت‌الله رییسی یاری بااخلاص برای رهبر معظم انقلاب بود

شهید آیت‌الله رییسی یاری بااخلاص برای رهبر معظم انقلاب بود

مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهید آیت‌الله رییسی یاری دلسوز و بااخلاص برای رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد مروی با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان را در پی حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

متن پیام تولیت آستان قدس رضوی به شرح ذیل است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت خادم الرضا علیه‌السلام و رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از خدمت گزاران ملت بزرگ ایران؛ به‌ویژه آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، دکتر حسین امیرعبداللهیان، دکتر مالک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی را به پیشگاه رفیع حضرت ولی‌عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید آیت‌الله رئیسی با روحیه‌ای جهادی و تلاشی خستگی‌ناپذیر، عمر ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی کرد. او نمونه‌ای برجسته از تربیت شدگان مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و شاگردی سرافراز برای امام عظیم الشأن (ره) و یاری دلسوز و بااخلاص برای رهبر معظّم انقلاب بود.

شهادت در شب میلاد امام رئوف، پاداش خدمت ماندگار او به آستان نورانی حضرت رضا علیه‌السلام و یک عمر مجاهدت بی‌وقفه در مسیر خدمت به اسلام و مردم است.

امروز ملت شریف ایران، داغدار فقدان سنگین شهادت رئیس‌جمهور محبوب و جمعی از خادمان خود هستند؛ اما یاد و خاطره این شهدای عزیز در مسیر خدمت خالصانه به مردم هیچ‌گاه از ذهن و تاریخ این ملت پاک نخواهد شد.

اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیة والثناء، با قلبی آکنده از اندوه فقدان رفیق دیرینه و صادق خود و جمعی از خادمان ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال علو درجات آن شهیدان راه خدمت را مسألت داشته و سلامتی و طول عمر باعزت رهبریِ بزرگوار را که همواره با هدایت‌های داهیانه خود مایه آرامش ملت هستند، آرزومندم.

کد خبر 6113496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهرانه شعبانی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 0
      😱😱😱😢😭😭😭😭😭😭😭😭😱😱😱😱😱😱 متاسف شدم