۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳

سید شهیدان خدمت؛

دانش آموزان در عزای رییس جمهور مدرسه را سیاه پوش می‌کنند

دانش آموزان در عزای رییس جمهور مدرسه را سیاه پوش می‌کنند

در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهور و هیات همراه و عروج شهادت گونه ایشان، پویشی در شبکه‌های اجتماعی در میان دانش آموزان با عنوان همه عزاداریم به راه افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه این روزها مدارس تقریباً تعطیل است و دانش آموزان صرفاً برای شرکت در امتحانات در مدرسه شرکت می‌کنند؛ با این حال تعدادی از دانش آموزان در سراسر کشور، فضای مدرسه خود را با نصب پارچه‌های سیاه عزا و عکس و پوستر رئیس جمهور غرق در ماتم و عزا کردند.

در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهوری و هیئت همراه و عروج شهادت گونه ایشان، پویشی در شبکه‌های اجتماعی در میان دانش آموزان با عنوان همه عزاداریم به راه افتاده است.

در پویش همه عزاداریم ضمن فضاسازی و برگزاری مراسم عزاداری برای درگذشت رئیس جمهور، ایستگاه‌های صلواتی و یا خیمه‌های عزاداری برپا می‌شود.

این پویش کاملاً دانش آموزی بوده است اما معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و هیئت‌های دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای تأمین فضای مورد نیاز و پرچم‌ها و پوسترهای رئیس جمهور شهید و هیئت همراه با دانش آموزان همکاری کردند.

دانش آموزان در عزای رییس جمهور مدرسه را سیاه پوش می‌کنند

این پویش اولین بار در بین دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد و پس از آن به دنبال انتشار تصاویر این پویش در شبکه‌های اجتماعی، دانش آموزان از شهرها و استان‌های دیگر هم به این پویش پیوستند.

همچنین از روز گذشته دانش آموزان دختر یکی از دبیرستان‌های شهر کرج با خلاقیت خود و با عشق و علاقه‌ای که به رئیس جمهور داشتند؛ پادکستی به مناسبت شهادت ایشان و هیئت همراه آماده کردند که از همان دیروز در شبکه‌های اجتماعی دانش آموزی دست به دست می‌شود.

این پادکست به مدت ده دقیقه و مناسب مراسم‌های صبح گاهی مدارس است. پادکست از زبان دانش آموزان و با جملاتی خطاب به رئیس جمهور آغاز شده و با دعا برای ظهور حضرت مهدی (عج) پایان می‌یابد.

این پادکست را می‌توانید از اینجا دریافت کند.

خبرگزاری مهر آماده دریافت فیلم‌ها، عکس‌ها و دلنوشته‌های شما در خصوص درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور و هیئت همراه او است.

دانش آموزان در عزای رییس جمهور مدرسه را سیاه پوش می‌کنند

کد خبر 6113893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      کدام دانش آموزان؟ مدرسه ها که تعطیله