۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳

امام جمعه یزد:

مردم وفاداری خود را در تشییع شهید رئیسی نشان دادند

 مردم وفاداری خود را در تشییع شهید رئیسی نشان دادند

یزد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ملت فهیم و با بصیرت ایران در شهرهای مختلف بار دیگر در تشییع شهید رئیسی، وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد افزود: مردم همان مردمی هستند که امام (ره) آنها را تربیت و هدایت کرد و فرقی نمی‌کند که دهه شصتی، هفتادی، هشتادی یا نودی هستند و آنها همیشه پشتیبان انقلاب و اسلام هستند و با وجود این همه دروغ‌ها و شایعاتی که در فضای مجازی وجود دارد اینگونه در صحنه حضور داشتند و باید قدردان این مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در تشییع رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی همه اقشار حضور داشتند ادامه داد: باید مسئولان با تمام توان به این مردم خدمت کنند و برای رفع مشکلات اقدام داشته باشند که یک رسالت ملی، دینی و انقلابی و اهمیت فراوان دارد.

امام جمعه یزد بیان کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور، مصوباتی داشتیم که به همه مسئولان اجرایی توصیه می‌شود که این مسائل را به صورت دقیق و با تمام توان پیگیری کنند که به سرانجام برسد و از مردم و مسئولان می‌خواهیم که همیشه پای کار انقلاب و اسلام باشند.

ناصری بیان کرد: ما رئیس جمهور عزیزمان، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار تبریز و چند نفر دیگر از اطرافیان و خدمتگزاران به نظام را از دست دادیم که فاجعه بزرگی برای ما بود و باید واقعاً از خدا بخواهیم که در این مسیر صبر، امیدواری و استقامت به همه عنایت کند.

کد خبر 6117702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha