۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰

امیرآبادی‌زاده خبر داد؛

تسهیلات بانکی پنج ساله به بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود

تسهیلات بانکی پنج ساله به بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صندوق بازنشستگی کشوری بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانک‌ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت پنج ساله به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر امیرآبادی زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ادامه سیاست «خدمت ادامه دارد» صندوق بازنشستگی کشوری و بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانک‌ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت پنج ساله به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

امیرآبادی زاده با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران اظهار داشت: بر اساس مندرجات این تفاهم نامه، این بانک متعهد شده است تا بسته تسهیلاتی بازنشستگان و موظفین صندوق در سال ۱۴۰۳ را با رشد بیش از ۱۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، با نرخ سود سالانه ۴ درصد و افزایش اقساط بازپرداخت از ۳۶ قسط به ۶۰ قسط به بازنشستگان این صندوق ارائه کند.

امیرآبادی زاده افزود: بانک متعهد شده تا به اعطای انواع اعتبار با اولویت ابزار زنجیره تأمین ازجمله کارت اعتباری رفاهی متصل به اوراق وام مبادرت نماید. همچنین خرید انواع خدمات و محصولات شرکت‌های طرف قرارداد، تأمین مالی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای بازنشستگان و همچنین خدمت رسانی شرکت‌های زیرمجموعه بانک صادرات به بازنشستگان ازجمله مفاد این تفاهم نامه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه خدمات رفاهی و معیشتی این صندوق همچنان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: این تفاهم نامه هفته گذشته با بانک صادرات ایران منعقد شده تا در سال ۱۴۰۳ بتوانیم در راستای حمایت از معیشت بازنشستگان عزیز تسهیلات بهتری را ارائه کنیم.

شایان ذکر است در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ منابع اختصاص داده شده به صندوق بازنشستگی کشوری با ۲۳.۹ درصد رشد به رقم ۲۵۶.۵ هزار میلیارد تومان رسید و تعداد حقوق‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با احتساب ۴۳ هزار حقوق‌بگیر جدید در سال ۱۴۰۲ به حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد. همچنین در پاییز سال گذشته، ۲۰۰۰ فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان و ۳۲ هزار فقره تسهیلات ضروری بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب واجدین شرایط واریز شده است.

کد خبر 6120150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالهی US ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      3 0
      همش شعاره
    • امیری ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      1 0
      آیاسال۱۴۰۳،بایددوباره ثبت نام کنیم یا همون قبلی کافی میباشد