۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳

واکنش رییس دانشگاه تهران به خبر کاندیداتوری برای ریاست جمهوری

واکنش رییس دانشگاه تهران به خبر کاندیداتوری برای ریاست جمهوری

رییس دانشگاه تهران درباره اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت:اینکه چه کسی نهاد علم را در انتخابات نمایندگی می کند  در حال جمع بندی هستیم و امیدواریم بزودی به جمع بندی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران درباره خبر اعلام کاندیداتوری اش برای ریاست جمهوری در حاشیه «همایش صلح و حل منازعه» در دانشکده مطالعات جهان در جمع خبرنگاران گفت: ما معتقدیم دانشگاه باید در متن قرار گیرد و صرفاً به‌عنوان یک اتاق فکر و تصمیم‌سازی نقش‌آفرین نباشد که آیا این تصمیمات در محل اجرا عملیاتی می‌شود یا خیر؟

وی ادامه داد: دانشگاهیان فقط یک نقش منفعل دارند که اگر آنها را دعوت کردند، به عنوان ناظر آمده و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند و مدیر اجرایی اگر خواست آن را اجرا کند یا اگر نخواست اجرایی نکند.

رئیس دانشگاه تهران افزود: اتفاقاً ما معتقدیم که الان باید یک دانشگاهی، خود در جایگاه تصمیم سازی قرار گیرد، دانشگاه تهران و دانشگاه‌های دیگر قابلیت این را دارند که در عرصه مدیریتی نقش آفرین باشند.

وی افزود: حزب نهاد علم یک حزب گسترده است کسانی که زیر پرچم حاکمیت و ولایت فقیه حرکت می‌کنند و افراد توانمندی هستند، ما اینها را امروز می‌خواهیم زیر چتر نهاد علم جمع کنیم. حال اینکه چه کسی نهاد علم را در انتخابات ریاست جمهوری نمایندگی می‌کند در حال جمع بندی و بررسی هستیم و امیدواریم بز ودی به جمع بندی برسیم.

کد خبر 6120456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha