۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۱:۱۱

فیلمبرداری "درخت زندگی" ترنس مالیک ادامه دارد

فیلمبرداری "درخت زندگی" ترنس مالیک ادامه دارد

فیلم سینمایی "درخت زندگی" با بازی براد پیت در حالی این روزها در تگزاس آمریکا در حال فیلمبرداری است که حقوق پخش بین‌المللی آن به شرکت سامیت اینترتینمنت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکرین دیلی اعلام کرد "درخت زندگی" را مالیک فیلمساز کم‌کار و صاحبنام آمریکایی کارگردانی می‌کند و شان پن و جسیکا چستین دیگر بازیگران آن هستند. داستان فیلم در دنیایی اسطوره‌ای روی می‌دهد که شخصیت‌های آن به دنبال منبعی از فناناپذیری و قدرت فراطبیعی هستند.

پاتریک واچسبرگر رئیس سامیت با ابراز خوشحالی از خرید حقوق پخش بین‌المللی فیلم جدید مالیک گفت: ترنس مالیک فیلمسازی خلاق است که همیشه فیلم‌های متفکرانه و هیجان‌انگیز ساخته و با بودن بازیگرانی بزرگ شامل براد پیت و شان پن ما مطمئن هستیم فیلم جدید او مورد پسند تماشاگران سراسر دنیا قرار می‌گیرد.

پیت پیش از این سال 2006 قرار بود در کنار کیت بلانشت در رومانس علمی تخیلی "چشمه" به کارگردانی آرونوفسکی نقش‌آفرینی کند که موضوعی مشابه فیلم "درخت زندگی" داشت. این دو در نهایت از پروژه کناره‌گیری کردند و هیو جکمن و ریچل وایز جایگزین آنها شدند.

بازیگر 44 ساله پارسال برای فیلم "ترور جسی جیمز به دست رابرت فورد ترسو" جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره ونیز را برد و در "سیزده یار اوشن" استیون سودربرگ نیز ظاهر شد. او فیلم "مورد عجیب بنجامین باتن" ساخته دیوید فینچر را آماده نمایش دارد که در آن با بلانشت و تیلدا سوئینتن همبازی است.

مالیک 64 ساله در 40 سال فعالیت تنها یک فیلم کوتاه و چهار فیلم بلند ساخته و بسیاری از منتقدان از فیلم‌های او به ویژه "برهوت" و "روزهای بهشت" به عنوان شاهکار یاد می‌کنند. مالیک در 1998 پس از 20 سال فیلم جنگی "خط قرمز باریک" را ساخت و برای آن نامزد اسکار کارگردانی و فیلمنامه شد. "دنیای نو" دیگر فیلم او با بازی کالین فارل سال 2005 نمایش داده شد.

کد خبر 679529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha