۱ تیر ۱۴۰۵، ۲۲:۵۹

تصادف ۲ دستگاه پژو پارس در شاهین‌شهر ۵ مصدوم داشت

تصادف ۲ دستگاه پژو پارس در شاهین‌شهر ۵ مصدوم داشت

اصفهان -سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت پنج نفر در پی برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس در شاهین‌شهر خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه اول تیرماه ۱۴۰۵ در اتوبان معلم، بعد از منطقه گز به سمت شاهین‌شهر رخ داد.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس، یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه ۵ مصدوم شامل ۴ مرد و یک زن یر جای گذاشت، تصریح کرد: مصدومان پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی، برای ادامه روند درمان به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

کد مطلب 6868293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha