۳ تیر ۱۴۰۵، ۱۰:۴۸

یک ژنرال ارشد آمریکایی دیگر هم از پنتاگون می‌رود

یک ژنرال ارشد آمریکایی دیگر هم از پنتاگون می‌رود

فرمانده ارتش آمریکا در اروپا و آفریقا به زودی بازنشستگی خود را اعلام می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی، یک ژنرال ارشد دیگر در پنتاگون از وزارت جنگ این کشور خواهد رفت.

بر اساس اعلام این رسانه، انتظار می‌رود ژنرال «کریس دوناهو» (Chris Donahue) به زودی بازنشستگی خود را اعلام کند.

وی در ۱۸ ماه گذشته به عنوان فرمانده ارتش ایالات متحده در اروپا و آفریقا خدمت کرده است.

سابقه کاری گسترده ژنرال «کریس دوناهو» شامل فرماندهی نیروی دلتای نخبه ارتش و لشکر ۸۲ هوابرد در فورت براگ است.

کناره گیری وی از قدرت در حالی انجام می شود که پیت هگست وزیر جنگ آمریکا مدتی است که از خانه تکانی و تغییرات گسترده در این وزارت سخن گفته و در صدد کنارگذاشتن افسران و ژنرال هایی است که از دستورات عجیب ، خرق الساعه و غیرقانونی وی مانند تجاوز به ایران اطاعت نمی کنند.

گفتنی است که وزارت جنگ آمریکا پیشتر از استعفای جان فیلن، رئیس اداره نیروی دریایی در این وزارت‌خانه خبر داده بود. اخیرا نیز فاکس نیوز از کناره‌گیری رئیس کل گشت مرزی آمریکا خبر داد.

کد مطلب 6869562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha