۵ خرداد ۱۳۸۷، ۱۱:۱۱

تفاهم نامه دانشگاه علمی کاربردی و سازمان فنی حرفه ای منعقد شد

تفاهم نامه دانشگاه علمی کاربردی و سازمان فنی حرفه ای منعقد شد

دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص برگزاری بخش عملی آزمونهای جامع و ارزیابی حرفه ای این دانشگاه توسط مدرسان مراکز آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور با این سازمان تفاهم نامه منعقد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سید مرتضی شریف النسبی رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور این تفاهم نامه همکاری را امروز در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی منعقد کردند. در تفاهم نامه میان دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان فنی و حرفه ای کشور قید شده است که این تفاهم نامه با هدف تقویت و توسعه امر آموزشهای علمی کاربردی منعقد می شود.

همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان فنی و حرفه ای کشور بر اساس این تفاهم نامه در زمینه های علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی در ابعاد کاربردی بر اساس چارچوب مفاد تفاهم نامه و مقررات و ضوابط جاری آموزشی، پژوهشی و نظارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می شود.

این تفاهم نامه دارای 6 موضوع است که فراهم آوردن زمینه برگزاری تک پودمان های تخصصی در مقطع کاردانی در مراکز آموزشی سازمان که دارای استانداردهای مورد نظر دانشگاه باشند در صدر موضوعات مورد تفاهم قرار دارد. همچنین مقرر شده است تا زمینه برگزاری بخش عملی آزمونهای جامع و ارزیابی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی توسط مدرسان دارای کد مدرسی در مراکز آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور که دارای استانداردها و ضوابط مورد تایید دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند فراهم شود.

تهیه، ارائه و تبادل اطلاعات علمی، تحقیقاتی و مشاوره ای مورد نیاز سازمان فنی و حرفه ای کشور، فراهم ساختن زمینه برگزاری همایشها و گردهمایی های استانی، ملی و منطقه ای و بین المللی و فراهم آوردن زمینه استفاده از آزمایشگاهها و کارگاههای سازمان فنی و حرفه ای کشور توسط مراکز آموزش عالی کاربردی در کلیه استانها از دیگر مفاد تفاهم نامه است.

در تفاهم نامه دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان فنی و حرفه ای کشور قید رعایت استانداردهای مورد نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی مورد تاکید قرار گرفته است.    

فراهم آوردن زمینه ارتقاء علمی مربیان سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه رشته های مورد نیاز از قبیل مکانیک برق، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، عمران، ساخت و تولید، کارآفرینی، مکاترونیک یکی از موضوعات 6 گانه این تفاهم نامه است.

کد خبر 689225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha