۲۶ تیر ۱۳۸۷، ۱۷:۵۴

جنبش جهاد اسلامی:

پیروزی حزب الله پیروزی همه گروههای مقاومت است / اسرائیل تنها زبان مقاومت را می فهمد

پیروزی حزب الله پیروزی همه گروههای مقاومت است / اسرائیل تنها زبان مقاومت را می فهمد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه عملیات تبادل اسرا میان حزب الله و رژیم صهیونیستی پیروزی تاریخی مقاومت بر اشغالگران قدس است بر ادامه خط مقاومت بر ضد این رژیم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوعماد  الرفاعی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان در گفتگو با شبکه الجزیره گفت : امروز، روز بزرگی برای ملتهای لبنان، فلسطین و همه ملتهای اسلامی و عربی است.

وی افزود : تبادل اسرا، پیروزی تاریخی مقاومت بر ضد اشغالگران اسرائیلی است و دستاورد حزب الله، پیروزی همه گروههای مقاومت بر ضد اشغالگری به شمار می رود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد : پیروزی حزب الله ثابت کرد که رژیم صهیونیستی هیچ زبانی به جز زبان مقاومت نمی فهمد .

الرفاعی گفت : موفقیت بزرگ مقاومت لبنان تاکیدی بر درست بودن خط مقاومت بر ضد اشغالگری است.

وی عملیات تبادل اسرا را ضربه دیگری به رژیم صهیونیستی پس از شکست در جنگ 33 روزه جولای 2006 قلمداد کرد.

الرفاعی با بیان اینکه، در عملیات تبادل اسرا، پیکرهای 12 شهید جنبش جهاد اسلامی نیز تحویل حزب الله شد، مناسبت ترین گزینه برای بازپس گیری حقوق غصب شده ملت فلسطین و آزاد کردن مناطق اشغالی عربی از چنگال صهیونیستها را ادامه مقاومت دانست.

به گزارش مهر، طبق قرارداد تبادل اسرا، اسرائیل در ازای تحویل پنج اسیر لبنانی از جمله سمبر قنطار و اجساد 190 شهید لبنانی و عرب اجساد دو نظامی خود به نام های ایهود گلد واسر و الداد رگو را تحویل می گیرد.

کد خبر 717283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha