۲۶ مهر ۱۳۸۷، ۱۵:۳۸

اجرای هشت نمایش در پنجمین روز جشنواره تئاتر ماه

در پنجمین روز پنجمین جشنواره تئاتر ماه شنبه 27 مهرماه در بخش صحنه پنج نمایش‌ در تالارهای سنگلج، ماه و مهر و اندیشه حوزه هنری و در بخش خیابانی سه نمایش در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری حوزه هنری اعلام کرد نمایش‌های "مثل کوچ کاکایی‌ها" نوشته جمشید خانیان به کارگردانی حسن رونده ساعت 16 در تماشاخانه سنگلج، "قوها" کار احمد علامه‌دهر ساعت30/17 در تماشاخانه مهر و "باد که می‌نویسد" آرش عباسی در تماشاخانه ماه دو اجرا در ساعت‌های 16 و 45/18 خواهد داشت.

همچنین نمایش‌های  "آخرین سماع" نوشته محمدرضا سمیع به کارگردانی حسن مجیدی ساعت 20 در تالار اندیشه و "تنها خدا حق دارد..." بر اساس متنی از محمد چرمشیر به کارگردانی محمد عاقبتی ساعت 15/21 در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌روند.

در بخش خیابانی جشنواره تئاتر ماه نمایش‌های "حصار" کار محمود فرضی‌نژاد، "به روایت عقربه" اثر فرامرز قلیچ‌خانی و "به چپ چپ، به راست راست" با طراحی و کارگردانی سامان خلیلیان در محوطه بیرونی تئاتر شهر پذیرای علاقمندان هستند.

پنجمین جشنواره سراسری تئاتر ماه به کوشش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی تا 30 مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 766719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha