۲۷ مهر ۱۳۸۷، ۱۴:۲۵

جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد

جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد

شانزدهمین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد اعلام کرد در این جلسه نماینده وزارت صنایع و معادن به اولویت‌های این وزارتخانه برای تولید پارچه‌هایی با الیاف طبیعی و تولید چادر با کیفیت مناسب و تسهیلات ویژه برای این موارد اشاره کرد.

چادر یکی از اولویت‌های صنعتی در بخش صنایع نساجی است که در طرح آمایش صنعت برآورد ظرفیت 10 میلیون متر مربع و میزان سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد ریال در هر یک از استان‌های چهار محال و بختیاری و فارس در نظر گرفته شده است.

طرح برگزاری نمایشگاه ملی مد و لباس توسط یکی از شرکت‌های نمایشگاهی بخش خصوصی مطرح و پس از ارائه گزارش مقرر شد کلیه مراحل کار با نظارت و هماهنگی دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس پیگیری شود. اعلام نظر کارگروه حداکثر ظرف مدت 30 روز از زمان دریافت کلیه مدارک صورت می‌گیرد.

در این جلسه محمدحسین ایمانی خوشخو معاون هنری وزیر ارشاد دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، نمایندگان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، صنایع و معادن، نمایندگان دفتر امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و معاونت راهبردی و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری، نماینده طراحان پارچه و لباس و نماینده اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران حضور داشتند.

کد خبر 767262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha