۳ آذر ۱۳۸۷، ۱۲:۲۱

حاشیه نگاری مهر/

احمدی نژاد : موشک جدید ایرانی در راه است / برخی مانع سرعت دولت می شوند

احمدی نژاد : موشک جدید ایرانی در راه است / برخی مانع سرعت دولت می شوند

رئیس جمهور در بازدید از غرفه نشریه صنایع هوایی در پانزدهمین نمایشگاه مطبوعات گفت : خبردارید که موشک جدید ایرانی در راه است ، پس باید حواس ها جمع باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر احمدی نژاد صبح امروز ضمن بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از نزدیک با نحوه فعالیت بسیاری از این رسانه ها و همچنین نوع فعالیتهایشان آشنا شد و با آنان به گپ و گفتگویی صمیمی پرداخت.

رئیس جمهور در بازدید 3 ساعته از پانزدهمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه نشریات استانی خطاب به مسئولین غرفه های مربوطه گفت کاری که انجام می دهید بسیار با ارزش است چون در جهت ارتقاء و پیشرفت استانتان است.

رئیس جمهور در هنگام بازدید از غرفه های نشریاتی با موضوع تغذیه به خصوص آشپزی ضمن گپ و گفتگوی صمیمی با مسئولان غرفه آنان خطاب به مسئولین غرفه گفت: شما باید تلاش کنید تا غذاهای ایرانی را به طور کامل در نشریاتتان به طور کامل معرفی کنید چرا که ایران دارای تمدنی کهن و سننی مختلف است که هر کدام غذاهای مخصوص خود را دارند که انتشار آن از سوی شما باعث معرفی آداب و رسوم استانهای کشور خواهد شد. 

هنگام بازدید رئیس جمهور از غرفه های نشریات غذا و آشپزی مسئولین غرفه ضمن ارائه آخرین نشریه چاپی خود به رئیس جمهور فرم اشتراک را نیز به دکتر احمدی نژاد ارائه کردند تا از این پس نشریه آشپزی از جمله نشریاتی باشد که برای رئیس جمهور ارسال می شود.

در ابتدای بازدید رئیس جمهور از غرفه ها محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان که رئیس جمهور را در چند غرفه همراهی می کرد درخواست ملاقاتی را با رئیس جمهور داشت و رئیس جمهور ازمشاورش خواست تا ترتیب این ملاقات را بدهد.

رئیس جمهور از غرفه "عطارنامه" نیز بازدید کرد و خطاب به مسئولان غرفه گفت: کار شما بسیار موثر است چرا که معرفی گیاهان دارویی به مردم کار بسیار شایسته و بزرگی است ، وی در خصوص گیاه دارویی خاصی از یکی از مسئولان سئوالی کرد و گفت این دارو برای چه چیزی خوب است و پس از دریافت پاسخ برای آنان آرزوی سلامتی وموفقیت کرد.

 دکتر احمدی نژاد ضمن بازدید از غرفه "سرعت" با آنان در رابطه با نوع فعالیتهایشان سئوالاتی کرد در این بازدید مسئول غرفه سرعت خطاب به رئیس جمهور گفت بنده از شما می خواهم به کارهایتان سرعت بیشتری بدهید که رئیس جمهور به وی گفت بنده در کارهایم سرعت دارم ولی برخی ها جلوی بنده را می گیرند.

بازدید از صنایع هوایی، هزاره سوم و همچنین تعداد دیگری از نشریات تخصصی از دیگر برنامه های رئیس جمهور به هنگام بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها بود. دکتر احمدی نژاد هنگام بازدید از غرفه صنایع هوایی گفت: خبر دارید که موشک جدیدی در راه است پس باید حواس ها جمع باشد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا ماهواره ایرانی هر چه سریعتر به فضا پرتاب شود.

کد خبر 788197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha