۳۱ فروردین ۱۳۸۸، ۱۲:۴۰

دوم اردیهبشت؛

تهرانی های خوش حساب در پرداخت عوارض شهری جایزه می گیرند

تهرانی های خوش حساب در پرداخت عوارض شهری جایزه می گیرند

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران از اهدای جوایز خوش حسابی شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی، کسب و پیشه و عوارض بهای خدمات پسماند واحدهای غیر مسکونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس سیدمناف هاشمی گفت: جوایز شهروندان خوش حساب تهران روز دوم اردیبهشت طی مراسم ویژه ای با حضور مدیران شهرداری اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم قرعه کشی پرداخت این عوارض سال گذشته برگزار شد افزود: این قرعه کشی در بین شهروندانی که تا پایان مهر 87 عوارض و بدهی معوقه خود را پرداخت کرده بودند انجام شد.

هاشمی هدف از برگزاری چنین مراسمی را دستیابی شهرداری تهران به درآمدهای پایدار و تشویق شهروندان در پرداخت به موقع عوارض عنوان کرد و گفت: این جوایز شامل یک دستگاه آپارتمان، 30 دستگاه خودروی پراید، 230 کمک هزینه سفر حج عمره، 222 دستگاه تلویزیون ال سی دی، 352 سکه تمام بهار آزادی و 222 وام قرض الحسنه 10 میلیون ریالی موسسه مالی و اعتباری شهر است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران به مصوبه شورای شهر تهران اشاره کرد و افزود: بر اساس این مصوبه هر ساله باید 5 درصد به درآمدهای پایدار شهرداری افزوده شود که پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان گامی در این مسیر است.

وی تاکید کرد: جهت گیری مدیریت شهری به این سمت است که منابع فعلی شهرداری را به منبع پایدار تبدیل و وابستگی 80 درصدی درآمدی شهرداری به ساخت و ساز و فروش تراکم را کاهش دهد.

کد خبر 863695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha