۶ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۹:۳۹

"صفر مرزی" آماده پخش از تلویزیون است

"صفر مرزی" آماده پخش از تلویزیون است

فیلم تلویزیونی "صفر مرزی" به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی ارسلان خندانی روی آنتن یکی از شبکه‌های تلویزیونی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلم که به سفارش شبکه جهانی سحر تهیه شده، هم‌اکنون به مدیریت جعفر رضایی مراحل دوبله آذری را برای سیمای آذری این شبکه سپری می‌کند. "صفر مرزی" علاوه بر پخش از شبکه سحر از یک شبکه‌ داخلی نیز روی آنتن می‌رود.

پورعرب و کیایی در نمایی از "صفر مرزی"

داستان این فیلم درباره زندگی رضا و سارا دختری از جمهوری آذربایجان است که در آستانه زندگی مشترک‌ با ورود مردی به نام اصلان دچار مشکل می‌شوند و ... ابوالفضل پورعرب، جعفر دهقان، مینا جعفرزاده، نیلوفر امینی‌فر، تیرداد کیانی و بهزاد رحیم‌خانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

سیدعلی حسینی فیلمنامه پروژه "صفر مرزی" را بر مبنای متن مجید آسودگان نوشته است. دیگر عوامل این پروژه عبارتند از مجری طرح: مهدی خندانی‌بهبهانی، آهنگساز: آرمان موسی‌پور، تدوین: حامد رضی، مدیر تولید: محسن دانشور، مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، طراح صحنه: کیوان ذوالفقاری، طراح گریم: اشکان عسکری، صدابردار: وحید سلطانی، دستیاران و برنامه ریزان: حمید طالقانی و کامران خالقی و عکاس: علی رنجبر.

کد خبر 867277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha