۸ شهریور ۱۳۸۸، ۱۴:۱۰

آیت الله مهدوی؛

فعالان عرصه فرهنگ قرآنی نباید دغدغه مالی داشته باشند

فعالان عرصه فرهنگ قرآنی نباید دغدغه مالی داشته باشند

اصفهان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فعالان عرصه فرهنگ قرآنی نباید دغدغه مالی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان آیت الله سید ابوالحسن مهدوی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه قرآن و علوم قرآنی در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات کانون های قرآنی استان اظهار داشت: باید این کانون‌ها از حمایت‌های مالی برخوردار شوند و عمده این مسئولیت نیز بر دوش اداره فرهنگ و ارشاد است.

وی در ادامه باشااره به اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن زمینه نس بیشتر جوانان با قرآن کریم را به همراه دارد، افزود: به طور قطع این نمایشگاه زمینه‌ای برای استفاده بیشتر جوانان از معارف قرآنی خواهد بود.

مهدوی تصریح کرد: ‌مردم از طریق چنین نمایشگاه‌هایی فرصت مناسبی خواهند یافت تا از آخرین دستاوردها در زمینه های مختلف قرآن اعم از سخت افزاری و نرم افزاری اطلاع یابند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود این نمایشگاه را مقدمه‌ای برای بهتر عمل کردن به قرآن و دستورات آن دانست و گفت: نمایشگاه قرآن بیشترین تعداد بازدید کننده را در میان همه نمایشگاه‌های برگزار شده استان دارد ‌که این امر خود گواهی دهنده علاقه اقشار مختلف برای آشنایی با کلام وحی است.

مهدوی همچنین در بخش دیگری از سخنان بر افزایش جذابیت غرفه‌ها تأکید و بیان داشت: افزایش سطح کیفی و محتوایی غرفه‌ها در کنار استفاده از نمادهای جذاب می‌تواند این نمایشگاه را به نمایشگاهی جوان پسند و جوان محور تبدیل کند.

وی اظهار داشت: برای تثبیت این نمایشگاه در اذهان نسل جوان، جذابیت ظاهری غرفه‌ها و کیفیت محتوایی باید در کنار هم باشند.

کد خبر 938611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha