۳ آبان ۱۳۸۸، ۹:۴۶

فرماندار جدید مرند معرفی شد

فرماندار جدید مرند معرفی شد

تبریز - خبرگزاری مهر: در نشست شورای اداری مرند و با حضور استاندار آذربایجان شرقی، "بهنام رضوانی" به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، بهنام رضوانی شنبه شب در آئین معارفه خود گفت: تلاش برای تقویت روحیه تعامل،‌ وحدت و هماهنگی بین مردم و مسئولان و رفع هرگونه بدبینی و سوء ظن اولویت کاری در فرمانداری مرند خواهد بود.

وی ایجاد بسترهای اشتغال و سرمایه گذاری در منطقه و استفاده از تمام امکانات و پتانسیلهای موجود را اولویت بعدی خود در فرمانداری مرند عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا از نیروهای متخصص،‌ مستعد و تحصیلکرده و مردم با فرهنگ مرند استفاده خواهد شد.

فرماندار جدید مرند اضافه کرد: صداقت با مردم در گفتار، ‌رفتار و کردار و حفظ حیثیت و شخصیت آحاد مختلف مردم فارغ از تفتیش عقاید و وابستگی به جریانات سیاسی شناسنامه دار و ایجاد رابطه صمیمانه با تمام صاحبنظران منتقد و موافق دولت از دیگر برنامه های اولویت دار خواهد بود.

وی قانون مداری و حرکت بر محور قانون را مورد تاکید قرار داد و افزود: دفاع از قانون در عمل بسیار سخت بوده و ممکن است اعتراضات عده ای را منجر شود اما باید در نظر داشت که حدود و صغور، فقط و فقط قانون است.

رضوانی خاطرنشان کرد: خروج از قانون و بی حرمتی به آن طبق نظر امام خمینی(ره) گناه و حرام است.

وی افزود: ایجاد رابطه قانونی با مسئولان و تصری قانونمداری به بدنه مردم به ویژه قشر دانش آموز و دانشجو به عنوان نسل آینده ساز جامعه ضرورت دارد.

فرماندار جدید مرند تصریح کرد: داشتن برنامه مدون به همراه عقلانیت و تدبیر و ملاحظه برخی دغدغه های مردم برای اداره این شهرستان در دستور کار خواهد بود.

رضوانی اضافه کرد: فرمانداری مرند در طول مدیریت جدید، استقلال خود را حفظ کرده و بدون وابستگی به جریانات مختلف و دوری از هر نوع افراط و تندروی امور را به پیش خواهد برد.

وی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی مرند گفت: این شهرستان با دارابودن 40 هزار هکتار زمین کشاورزی تنها 10 درصد از محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی را تامین می کند که در مقایسه با آمار مشابه در شهرستان بناب که با بیش از 20 هزار هکتار زمین 9 درصد از محصولات کشاورزی استان را تولید می کند، نامتناسب دیده می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرایی شدن عملیات پمپاژ آب ارس به دشت مرند، بخش کشاورزی این شهرستان رونق بگیرد.

در ادامه این نشست، محمود چمنی فرماندار پیشین مرند نیز با ارائه گزارشی از عملکرد خود به بیان برخی مشکلات و نارسایی های منطقه پرداخته و خواستار توجه به این مسائل شد.

در این نشست که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد از خدمات محمود چمنی فرماندار پیشین مرند قدردانی و بهنام رضوانی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

نامبرده متولد 1343 اهر بوده و دانش آموخته کارشناسی رشته حقوق است. بهنام رضوانی پیش از این فرمانده سپاه شهرستان های مرند، کلیبر و اسکو و نیز مدیرکل حقوقی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده است. آخرین مسئولیت رضوانی، فرمانداری بناب بود.

کد خبر 970504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha