۱ مرداد ۱۳۸۳، ۱۱:۰۴

رضا شفيعي جم با قهر و آشتي به شبكه پنج مي آيد

مجموعه تلويزيوني " قهر و آشتي " به كارگرداني احمد رمضان زاده و با حضور رضا شفيعي جم در حال توليد است.

به گزارش خبرنگار تلويزيوني "مهر"،  اين مجموعه تلويزيوني در ژانر اجتماعي و به صورت طنز ساخته مي شود و اشاره اي به پيچيدگي ها و مشكلاتي دارد كه به خاطر گسترش سريع شهر در ميان افراد مختلف جامعه به وجود آمده است.
اين سريال به بررسي تحولات سريع دنياي ما در زمينه هاي مختلف ارتباطي و اجتماعي مي پردازد و در اين ميان به سنت هاي كهني اشاره دارد كه در ميان هياهوي جامعه مدرن با روابط پيچيده اجتماعي گم شده است.
متن " قهر و آشتي " كه به وسيله احمد رمضان زاده نوشته شده و نگارش برخي قسمت ها را نيز  محمود استاد محمد انجام داده است، زندگي چند زوج جوان را روايت مي كند كه در همسايگي هم زندگي مي كنند. آنها به خاطر گرفتاري هاي روزمره خود  به ديگران كم توجه هستند. اما اتفاقاتي براي هر يك از آنها مي افتد كه توجه ديگران را جلب مي كند و همين مساله باعث ايجاد ارتباطاتي بين اين افراد مي شود.
رمضان زاده درباره اين مجموعه گفته است:  اين سريال نگاهي ساده و فراگير به تاثيرات رواني پديده ها و عوارض شهر نشيني بر روي افراد مختلف اجتماع دارد. واقعيت هايي كه اشاره به آنها جالب توجه است و در عين حال با بياني طنز آميز بيان شده  تا ارتباط بهتري با مخاطب برقرار كند.
در مجموعه تلويزيوني " قهر و آشتي " به جز شفيعي جم، رسول نجفيان، محمدرضا هدايتي، معصومه تقي پور ، سحر جعفري جوزاني، مهرانه مهين ترابي، فرناز جهانسور و محمود استاد محمد به ايفاي نقش هاي اصلي مي پردازند. البته نقش هاي فرعي هم در اين سريال وجود دارد كه بازيگران ميهمان آن راايفامي كنند.
 تهيه كنندگي اين سريال را فتح ا... جعفري جوزاني انجام مي دهد و مديريت تصويربرداري بر عهده رضا رخشاني است. چهره پردازي اين اثر را محمود مهدوي و سوسن راستكار انجام مي دهند و طراحي لباس را علي عباسي و طراحي صحنه را اصغر رحماني عهده دار هستند.
لازم به ذكر است احمد رمضان زاده پيش از اين، برخي قسمت هاي مجموعه تلويزيوني " آژانس دوستي " را كارگرداني كرده بود كه اين سريال هم به وسيله شركت جوزان فيلم ساخته شد .اين مجموعه  به سفارش شبكه تهران توليد مي شود.
کد خبر 97118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha