۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۸:۴۳

کشتی فرنگی آسیا - هند

عابدین‌زاده به مدال برنز دست یافت / بیابانگرد از کسب مدال بازماند

عابدین‌زاده به مدال برنز دست یافت / بیابانگرد از کسب مدال بازماند

در روز نخست رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در شهر دهلی نو هند در حال برگزاری است داود عابدین‌زاده کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم کشورمان به مدال برنز دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، داود عابدین زاده کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم کشورمان پس از شکست مقابل حریفی از کره‌ جنوبی در دیدار رده‌بندی با نتایج 3 بر صفر و 1 بر صفر "مانوج کومار" از هند را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. دیگر مدال برنز این وزن را "جاناربیک کنجایف" از قرقیزستان بدست آورد. در این وزن کشتی‌گیران کره جنوبی و ژاپن اول و دوم شدند.

همچنین در وزن 66 کیلوگرم افشین بیابانگرد که پس دو پیروزی مقابل حریفانی از ازبکستان و کره شمالی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریفی از کره‌ جنوبی شکست خورده بود در دیدار رده‌بندی نیز با نتایج صفر- 4، 2- صفر و صفر- 2 مغلوب "پنگفی یان" از چین شد و پنجم شد. در این وزن کشتی‌گیر کره‌جنوبی به مدال طلا دست یافت، نماینده قزاقستان دوم شد و کشتی‌گیران چین و هندوستان بطور مشترک سوم شدند.

همچنین در وزن 55 کیلوگرم نیز کشتی‌گیر کره جنوبی به مدال طلا دست یافت، نماینده هند دوم شد و کشتی‌گیران قزاقستان و قرقیزستان بطور مشترک سوم شدند. در این وزن محمد فقیری دهم شد.

محمد قربانی کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم کشورمان تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از اردن می رود.

رقابتهای سه وزن 60 ،74 و96 کیلوگرم فردا برگزار می شود و محمدرضا قضایی، مهدی محمدی و بابک قربانی به مصاف حریفان خود می روند.

کد خبر 1083663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha