۱۶ شهریور ۱۳۸۹، ۱۳:۳۳

مارادونا 50 سالگی خود را در ناپل جشن می‌گیرد

مارادونا 50 سالگی خود را در ناپل جشن می‌گیرد

دیه گو مارادونا در نظر دارد جشن تولد 50 سالگی خود را در شهر ناپل ایتالیا برپا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مربی برکنار شده تیم فوتبال آرژانتین در حالی تصمیم دارد جشن تولد خود را در ایتالیا برگزار کند که 37 میلیون یورو به اداره مالیات این کشور بدهکار است. وی که پس از ناکامی در رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از سمت خود برکنار شد، هفت فصل را در ناپل سپری کرد و با کسب دو عنوان قهرمانی با این تیم در سری آ فوتبال ایتالیا، بزرگ ترین افتخارات تاریخی این باشگاه را رقم زد. مارادونا اکنون می خواهد برا ی برپایی جشن به خانه دومش بازگردد.

وی به "گاتزتا دلو اسپرت" گفت: ای ناپلی ها! من شما را به جشن تولدم دعوت می کنم. من در زندگی همه چیز داشته ام: خانواده ای که عاشق آنها هستم ، یک دوره درخشان و اکنون هیچ چیز نمی خواهم. مطمئنا دیگر پول خواسته من به حساب نمی آید. تنها آرزوی من این است که به ناپل برگردم و بار دیگر مردمی که مرا فراموش نکرده اند را در آغوش بگیرم.

مارادونا در نظر دارد برای روز تولد خود یک دیدار دوستانه ترتیب بدهد و برونو جیوردانو، هم تیمی سابق خود، و "کاره کا"ی برزیلی را هم برای این دیدار دعوت کند.  "آئورلیو دو لورنتیس" رئیس باشگاه ناپل پیش از این آمادگی خود رابرای میزبانی مارادونا اعلام کرده است.

بر پایه گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس ایتالیا در سال 2006 دو ساعت مچی گرانقیمت مارادونا را به دلیل بدهی به اداره مالیات این کشور، ضبط کرده است. این ساعت ها 11 هزار یورو قیمت داشتند. سال گذشته هم دو گوشواره الماس مارادونا به ارزش 25 هزار یورو در خاک ایتالیا توقیف شدند.

کد خبر 1147375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha