۲۳ آذر ۱۳۸۹، ۱۵:۰۴

48 درصد مصوبات دولت در گلستان فرهنگی - اجتماعی است

48 درصد مصوبات دولت در گلستان فرهنگی - اجتماعی است

گرگان - خبرگزاری مهر: مسئول پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت در گلستان گفت: 48 درصد مصوبات سفر سوم دولت در استان را مصوبات فرهنگی، اجتماعی و 25 درصد از مصوبات را مصوبات عمرانی زیر بنایی تشکیل می‎دهد.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، نورالله کر پیش از ظهر سه شنبه در جمع مسئولان گنبد کاووس افزود: درسفر سوم ریاست جمهوری که با رویکرد فرهنگی و اجتماعی برگزار شد 277 مصوبه در استان گلستان به تصویب هیئت دولت رسید.

وی اظهار داشت: این تعداد نسبت به مجموع 244 مصوبه سفر اول و دوم رئیس جمهوری در استان افزایش چشمگیری داشته که نشان از اهتمام دولت در توسعه استان گلستان به ویژه تقویت مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

وی بیان داشت: 51 مصوبه از 277 مصوبه سفر سوم ریاست جمهوری اختصاص به شهرستان گنبدکاووس دارد.

 وی با بیان اینکه از میان این مصوبات 12مصوبه به طور مستقیم مختص شهرستان گنبدکاووس است افزود: 41 مصوبه بطورغیرمستقیم به شهرستان گنبدکاووس ارتباط دارد که دستگاههای اجرایی باید پیگیری این مصوبات و جذب اعتبارات را در اولویت کارهای اجرایی خود قرار دهند.
 
وی مصوبات شهرستان گنبدکاوس را تاسیس اداره استاندارد، احداث خانه های بهداشت، احداث مرکز فنی و حرفه‎ای خواهران، احداث وتجهیز زورخانه، تجهیز وبکارگیری دوربین مداربسته، صدور مجوز کارخانه لاستیک‎سازی برای بخش خصوصی، ارتقاء مرکزآموزش عالی گنبدکاووس به دانشگاه گنبدکاووس، ساماندهی گلزار شهدا و مبلمان شهری، تکمیل پروژه آبرسانی شهید رجایی و دهها مصوبه دیگر اعلام کرد.
 
کد خبر 1210548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha