۱۹ اسفند ۱۳۸۹، ۱۸:۱۵

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان:

1000دانشجو پیام نور کرمان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

1000دانشجو  پیام نور کرمان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

کرمان - خبرگزاری مهر: حمید تابلی از اعزام هزار دانشجوی پیام نور کرمان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

تابلی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در استان کرمان دارای 30 مرکز و واحد دانشگاهی و 40 هزار دانشجو است اظهار داشت: بیش از هزار دانشجو از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان کرمان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام 280 دانشجو از دانشگاه پیام نور مرکز کرمان به سرزمینهای نور گفت: آشنایی جوانان دانشجو با فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ انتظار و مهدویت از مهمترین اهداف سفر کاروان‌های راهیان ‌نوراست.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور، جوانان کشور را بیمه خواهد کرد افزود: راهیان نور حلقه اتصال نسل امروز با رشادتها ی رزمندگان دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام نسل سوم انقلاب به محل رشادت و شهادت طلبی هشت سال دفاع مقدس نشان از به ثمر رسیدن نهال انقلاب اسلامی است و باید از تمام ظرفیت‌های راهیان نور در جهت رشد و تعالی فرهنگ اسلامی استفاده کنیم.

تابلی افزود: جنگ هشت ساله دفاع مقدس منبع عظیم آثار ارزشمند برای جمهوری اسلامی است و بهره برداری از این ذخیره الهی مسیر کشور را در جهت رشد و پیشرفت قرار خواهد داد.

این مسئول با اشاره به انقلاب‌های رخ داده در کشورهای اسلامی عنوان کرد: بیداری اسلامی در جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تبیین آثار و برکات انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان تصریح کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری و بصیرت بخشی مهمترین اولویت  فعالیتها در سفرراهیان نور باید باشد.

کد خبر 1271590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha