۳ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۴

یزدان پناه:

تسریع در تکمیل بیمارستان تاکستان ضروری است

تسریع در تکمیل بیمارستان تاکستان ضروری است

تاکستان - خبرگزاری مهر: مدیرکل بازرسی استان قزوین در بازدید از بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان تسریع در تکمیل این مرکز درمانی و رفع کمبودهای آن را برای مردم مهم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین یزدان پناه روز سه شنبه از مراحل ساخت و تکمیل پروژه بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان تاکستان بازدید کرد.
 
در این بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان و کارشناسان پروژه از مراحل ساخت و پیشرفت کار گزارشی ارائه کردند.
 
محمد حسین یزدان پناه پس از بازدید در جلسه مشترکی با حضور مدیر، معاونان و کارشناسان شبکه بهداشت تاکستان از اعلام آمادگی دستگاه نظارتی برای همکاری و تعامل با دستگاههای اجرایی به ویژه در زمینه اجرای هر چه بهتر مأموریت های سازمانی آنان خبر داد. 
 
وی با اشاره به موقعیت خاص شهرستان تاکستان و قرار گرفتن آن در مسیر استانهای پر تردد غرب کشور خواستار همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر مسئولان ذیربط جهت تسریع در امور اجرایی پروژه و بهره برداری آن در موعد مقرر شد.
 
مدیرکل بازرسی استان قزوین همچنین با تأکید بر اهمیت امر نظارت با همکاری نیروهای نظارتی درون دستگاهی افزود: امیدواریم با دقت، توجه و نظارت دقیق مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و متولیان اجرای این پروژه به ویژه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهاد اقتصادی مزّین شده موانع و اشکالات این طرح شناسایی و مرتفع شود تا مشکلات موجود در زمان بهره برداری بیمارستان آبیک استان در این پروژه تکرار نشود.
 
کمبود بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان تامین شود
 
بهتویی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان نیز در این جلسه اظهارداشت: علیرغم بازدیدهای مکرر مسئولان استان از این پروژه تاکنون هیچ گونه بازدیدی توسط وزارت بهداشت و درمان و مسکن و شهرسازی استان صورت نگرفته است.
 
وی درخصوص مشکلات موجود در تکمیل این بیمارستان گفت: پیش بینی نشدن بخشهای دیالیز، جراحی مغز و اعصاب، سی تی اسکن، انبار دارو، داروخانه مرکزی، فیزیوتراپی، پاتولوژی، آندوسکپی و اکوکاردیوگرافی، اتاق گازهای اکسیژن، هوای فشرده، ساکشن و دستگاه اکسیژن ساز از جمله مهمترین مشکلات پروژه بیمارستان 64 تختخوابی در حال احداث شهرستان تاکستان است که در آینده مشکلات فراوانی را برای بیماران و نیز پزشکان جهت درمان و تشخیص بیماری به دنبال خواهد داشت که برای رفع این معضل به همکاری مسئولان استان نیازمندیم.
 
پروژه بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان تاکستان از پروژه های مهم مصوب سفر اول ریاست محترم جمهوری به استان قزوین است که در چهار طبقه و در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع با زیربنای هفت هزار و 775 مترمربع با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال احداث می شود.
کد خبر 1319596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha