۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۹:۰۷

حضور موسسه معارف وحی و خرد با 6 کتاب جدید در نمایشگاه قرآن

حضور موسسه معارف وحی و خرد با 6 کتاب جدید در نمایشگاه قرآن

قم - خبرگزاری مهر: مدیر اجرایی موسسه معارف وحی و خرد از حضور این موسسه با 6 عنوان کتاب جدید در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبرداد.

محمدحسین نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: سه عنوان از این کتابها آماده شده و هفته آینده و قبل از ماه مبارک رمضان برای عرضه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آماده می شود.

وی اظهارداشت: سه عنوان دیگر از این کتاب نیز برای اواسط ماه مبارک آماده و در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارایه خواهد شد.

عرضه کتاب نقد شبهات سروش در نمایشگاه قرآن

وی، راز جاودانگی قرآن، قرآن کلام الهی (نقد شبهات آقای سروش در زمینه وحی قرآنی)، سیمای حضرت امیر(ع) در نهج البلاغه را از جمله این کتب عنوان کرد.

نصیری، عشق از منظر قرآن و عرفان، استاد معرفت احیاء گر علوم قرآن و پیراستگی قرآن از تحریف را سه عنوان دیگر از این مجموعه برشمرد که برای ارایه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آماده خواهد شد.

انتشار کتاب "روش شناسی نقد احادیث"

وی همچنین از انتشار کتاب "روش شناسی نقد احادیث" از سوی موسسه معارف وحی و خرد خبرداد و گفت: این کتاب در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه خواهد شد.

وی بیان داشت: این کتاب در 11 فصل به قطع وزیری و در 824 صفحه منتشر شده است و به تبیین مبانی و قواعد فهم روایات می پردازد.

وی با بیان اینکه این اثر حاصل ده سال تلاش علمی است اظهارداشت: طرح اولیه تدوین این کتاب در پی تدریس مباحثی از سوی حجت الاسلام علی نصیری درباره احادیث مجعول و روش‌های نقد احادیث در حوزه و دانشگاه پی‌ریزی و در معرض تدریس در مراکز علمی مختلف قرار گرفته و در نهایت برای عرضه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم وارد بازار نشر شده است.
 

کد خبر 1362704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha