۱۱ شهریور ۱۳۹۰، ۹:۱۹

«خیمه» هفتاد و هشت بر پا شد

«خیمه» هفتاد و هشت بر پا شد

شماره 78 ماهنامه «خیمه» با سردبیری مهدی خداجویان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره 78 ماهنامه خیمه در گفتگویی مفصل با علی درستکار به نقد و بررسی برنامه‌های مناسبتی در رسانه‌ ملی پرداخته است که با عنوان «با یک میلیارد هم برنامه سحر اجرا نمی‌کنم» در این مجله منتشر شده است.

همچنین گفتگو با غلامرضا سازگار، شاعر و مداح اهل بیت(ع) در رابطه با فضای شعر آیینی امروز و نیز گفتگو با محمود فرهنگ نیز از دیگر موضوعاتی است که در این شماره از این ماهنامه منتشر شده است.

خیمه همچنین در این شماره از خود پای صحبت‌های حاج سیدمحمد موسوی سجاسی، پیرغلام اهل بیت (ع) نشسته است و حرف‌های او را درباره ذاکری اهل بیت (ع) در صفحات خود منتشر کرده است. گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی در ارتباط با منابر و برنامه‌های سخنرانی وی نیز از دیگر مطالب خواندنی این شماره از خیمه است.

گفتگو با مریم حاج عبدالباقی و بررسی نگاه و شیوه وی در تبیین معارف دینی در اجرای تلویزیونی و نیز گفتگو با مسعود سیاح گرجی قاری برگزیده مسابقات بین‌المللی مالزی همراه با گزارشی از جلسات درس اخلاق آیت الله مجتبی تهرانی نیز عنوان موضوعاتی است که در بخش قرآن این شماره از خیمه منتشر شده است.

گفتارهایی از سید مجتبی حسینی درباره زیارت امام حسین (ع) و بررسی قیام عاشورا در گفتار آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا نیز از مهم‌ترین مطالبی است که در بخش اهل بیت (ع) این شماره از خیمه به چشم می‌خورد.

خیمه همچنین با پرونده ویژه‌ای درباره افطار در ماه رمضان در این شماره همراه شده است.

ماهنامه خیمه با مدیر مسئولی حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و سردبیری مهدی خداجویان با قیمت 1500 تومان منتشر شده است.  

کد خبر 1396937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha