۲۰ مهر ۱۳۹۰، ۲۰:۱۷

نیلی پس از آزادی به مهر گفت:

برای تک‌تک شکایت‌های لاریجانی پاسخ مستدل دارم

برای تک‌تک شکایت‌های لاریجانی پاسخ مستدل دارم

مدیر مسئول سایت رجا پس از آزادی از بازداشت موقت چند ساعته با اشاره به اینکه در حال حاضر مهمترین اولویت سایت رجا، انعکاس هر چه بهتر سفر پر برکت رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه است گفت: برای تک تک شکایت‌های رئیس مجلس پاسخ مستدل دارم.

میثم نیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: بیش از آنکه شکایت لاریجانی و حواشی آن برای رجا اهمیت داشته باشد، این رسانه انقلابی، تمام توان خود را برای پوشش شایسته سفر پر برکت رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه قرار داده است و پیرامون ابعاد این شکایت در آینده اطلاع رسانی مناسب صورت خواهد گرفت.
وی درباره موضوع شکایت لاریجانی از سایت رجا ادامه داد: با شکایت علی لاریجانی از 45 خبر منتشر شده در سایت رجا به شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه فراخوانده شدم. بازپرس محترم پس از ابلاغ شکایت لاریجانی از سایت رجا، دفاعیات این جانب را خواستار شد که طبعاً برای ارائه مستندات و پاسخ‌های مناسب به این شکایت‌ها نیاز به زمان مکفی بود که جلسه بازپرسی این زمان را در اختیار بنده نمی‌گذاشت.
وی ادامه داد: بازپرس محترم پس از این قرار وثیقه سنگینی را برای بنده صادر کرد که ضمن اعتراض به مبلغ قرار وثیقه، روز گذشته وثیقه مورد نظر در اختیار بازپرس محترم قرار گرفت که ایشان از پذیرش این وثیقه امتناع کردند. امروز نیز بنده برای تودیع وثیقه در دادسرا حضور یافتم ولی صبح امروز بازپرس محترم، علی‌رغم آماده بودن سند به‌عنوان وثیقه، برای بنده قرار بازداشت صادر کرد.
مدیر مسئول رجا درباره محتوای شکایت‌های رئیس مجلس از این سایت خبری، این شکایت‌ها را مربوط به 45 خبر منتشر شده در سایت رجا عنوان کرده و با تاکید بر پاسخ حقوقی و قانونی به این شکایت افزود: در قبال تک تک شکایت‌های متعدد آقای لاریجانی پاسخ‌های مستدل و منطقی وجود دارد که به مراجع ذی صلاح و در صورت لزوم به افکار عمومی ارائه خواهد شد.
نیلی در پایان تصریح کرد که رجانیوز به‌عنوان رسانه متعهد به آرمان‌های امام(ره) و رهبر حکیم انقلاب، بر وظیفه روشنگری و فریضه امر به‌معروف و نهی از منکر خود به‌عنوان فلسفه کار رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پایدار خواهد ماند.
 
کد خبر 1431664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha