۶ آبان ۱۳۹۰، ۱۱:۵۰

سردبیر خیمه در غرفه مهر:

نشریات دینی اگر تخصصی شوند مخاطبان عام خود را از دست می دهند

نشریات دینی اگر تخصصی شوند مخاطبان عام خود را از دست می دهند

سردبیر ماهنامه خیمه گرایش نشریات دینی به تخصصی شدن را یک ضعف برای آنها ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خداجویان سردبیر ماهنامه «خیمه» با حضور در غرفه خبرگزاری مهر، از رویکرد جدید نشریه متبوعش با هدف جذب مخاطب عام خبر داد و گفت: ما در شورای سیاست گذاری خیمه بنا را بر این گذاشته ایم که خیمه، خیمه و بارگاه اباعبدالله الحسین (ع) باشد، لذا همه شعارهای دیگر را حذف و تنها این جمله را در لوگوی نشریه درج کرده ایم؛ «به مجلس حضرت اباعبدالله الحسین خوش آمدید».

به گفته وی با این شیوه همه مخاطبان در نشریه جای دارند و زیر بیرق آن جای می گیرند و می توانند از محتوای مجله استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس بازخوردی که از میزان فروش نشریه گرفته ایم، استقبال از مجله خوب بوده است.

سردبیر این نشریه دینی در ادامه گرایش این قبیل نشریات به تخصصی شدن را یک ضعف برای آنها دانست و گفت: این قبیل نشریات خیلی مایلند به رسانه حکمت و اندیشه تبدیل شوند ولی گرچه اینچنین رسانه هایی نیز لازم است اما برای عموم مردم مناسب نیست.

خداجویان اضافه کرد: بسیاری از نشریات دینی به انعکاس نظرات بزرگانی مانند آیت الله جوادی آملی، آیت الله سبحانی و حجت الاسلام فاطمی نیا می پردازد که این برای عموم مردم قابل فهم نیست.

سردبیر ماهنامه خیمه تأکید کرد: مردم از منبرهای عالمانه اما عوام فهم افرادی مانند استاد انصاریان و آقای هاشمی نژاد بیشتر استفاده می کنند.

سردبیر ماهنامه خیمه در پایان گفت: اگر نشریات دینی به سمت تخصصی شدن بروند، مخاطبان عام خود را از دست می دهند.

کد خبر 1445509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha