۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۰۲

آیت‌الله صفایی بوشهری:

پیروی از مکتب حسینی ضامن پیروزی است

پیروی از مکتب حسینی ضامن پیروزی است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: موفقیت با کسانی است که از مکتب حسین(ع) پیروی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله صفایی بوشهری صبح دوشنبه در مراسم اختتامیه کنگره امام حسین (ع) در بوشهر اظهار داشت: اسلام در همه عصرها شاخه‌ها و انشعابات زیادی داشته ولی مکتب امام حسین(ع) مکتبی است که به ما حیات انسانی می‌بخشد.

وی ادامه داد:  انسان دو حیات حیوانی و معنوی و فرهنگی دارد و آن حیاتی که اصل حیات انسان است حیات معنوی و فرهنگی اوست. این حیات همان حیاتی است که انسانیت و کمال انسان در آن قرار دارد و آخرت انسان در گرو این حیات است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: پیامبران و ائمه همه آمده‌اند که به انسان گذشته از حیات حیوانی، حیات معنوی هم ارائه کنند و انسان به سمت حیات الهی جهت دهند.

وی انقلاب اسلامی ایران را تابشی از خورشید و نور مکتب امام حسین(ع) دانست تصریح کرد: استان بوشهر همواره عشق به مکتب امام حسین(ع) دارد و مردان و زنان در کنار یکدیگر با فرهنگ ولایتمداری در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین کنگره‌هایی بتواند در تبیین مکتب امام حسین‌(ع) مفید واقع شود و مردم با راه و مکتب امام حسین(ع) آشنا شده و در آن راه گام بردارند.

کد خبر 1538867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha