۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۴۹

حجت الاسلام ماندگاری:

سفر کاروان راهیان نور سیاحتی نیست

سفر کاروان راهیان نور سیاحتی نیست

اهواز - خبرگزاری مهر: خطیب و سخران برجسته کشور گفت: حرکت عظیم کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی همانند یک گنجینه است که نباید به آنها سفرهای سیاحتی گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ماندگاری پیش از ظهر دوشنبه در جمع راهیان نور مستقر در قرارگاه محمودوند اهواز و در کنار 21 شهید تازه تفحص شده اظهار کرد: سفرهای کاروانهای راهیان نور می تواند نور امید را به قلب افرادی که در آستانه سال جدید به این مناطق بیایند را بتابد و آنها را برای یک سال زندگی و تحصیل و کار بیمه کند.

وی افزود: سفرهای کاروانهای راهیان نور همانند یک گنجینه است که با حضور در مناطق عملیاتی این گنجینه ها از یاد خدا و شهدا و منش آنها پر می شود به همین دلیل نباید به این سفرها تنها به سفری سیاحتی نگاه کرد زیرا این سفر مالامال از معنویتی است که شما در هیچ سفری نمی توانید آنها را به دست بیاورید.

حجت الاسلام ماندگاری خطاب به افراد حاضر در پادگان شهید محمود وند گفت: شهدا نمونه همه خوبیها بودند و باید در زندگی، منش و سیره آنها را سرمشق قرار دهید  که چگونه افرادی حاضر می شوند در اوج جوانی، به تمام لذتهای دنیا پشت پا بزنند و برای دفاع از خاک و ناموس کشور در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنند.

این خطیب عنوان کرد: مسئولان راهیان نور تنها به فکر اجرای این طرح نباشند بلکه باید این نکته را سرلوحه کار خود قرار دهند که کیفیت این برنامه افزایش یابد و افرادی که در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی سفر  می کنند باید هنگام برگشت، دستاوردی از سیره شهدا را به خود به شهر و خانه و محل شغل و تحصیل خود منتقل کنند.
کد خبر 1562687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha