۲۹ فروردین ۱۳۹۱، ۹:۰۰

متوسلین :

همایش حقوق شهروندی در استان زنجان برگزار می شود

همایش حقوق شهروندی در استان زنجان برگزار می شود

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان، از برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی برای مدیران اجرایی در اردیبهشت ماه سالجاری در استان زنجان خبر داد و گفت: این همایش در راستای تقویت حوزه فرهنگی و صیانت از حقوق شهروندی خواهد بود .

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی متوسلین شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، عفاف و حجاب را یکی از مقوله های مورد نظر دولت یاد کرد و افزود: در این راستا دستگاههای اجرایی در صیانت از حقوق شهروندی فعالیتهایی را در این حوزه بر عهده داشتند و ترویج حجاب و عفاف را در درون سازمان انجام دادند.

وی اظهار داشت: در مقوله حجاب و عفاف آموزش و پرورش با 602 امتیاز، مخابرات 602 و بسیج رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل امور اجتمای استانداری زنجان گفت: در ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه زنجان و سپاه از هزار امتیاز هزار را به خود اختصاص دادند و در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تقدیر شدند.

متوسلین، یکی از وظایف مهم دستگاههای اجرایی را در راستای تحول اداری را تکریم ارباب رجوع یاد کرد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته آموزش حقوق شهروندی در مهدهای کودک و مدارس برای نهادینه سازی امر ترویج فرهنگ ترافیک، تدوین منشورهای اخلاقی در سال گذشته برگزار شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان افزود: در حوزه تحول اجتماعی بیش از 200 برنامه ابلاغ شده است.

متوسلین در ادامه گفت: در راستای تقویت برنامه های فرهنگی در جامعه باید دانشگاهها و مراکز فرهنگی برنامه های کارشناسی شده را در دستور کار قرار دارند .

وی یاد آور شد: جامعه ای در حوزه فرهنگی تقویت می شود که در آن جامعه به مقوله فرهنگی توجه شود .

مدیر کل امور اجتمای استانداری زنجان افزود: وظیفه ذاتی دستگاههای اجرایی است که در حوزه فرهنگی تلاش مضاعف را داشته باشند و برگزاری همایش های مختلف فرهنگی را در دستور قرار دهند .

متوسلین گفت: در سال گذشته نمایشگاهی به عنوان ریحانه النبی در استان زنجان برگزار شد که بازخورد مناسبی داشت و در این نمایشگاه افراد شاخصی که قبلا از حجاب اسلامی برخوردار نبوده و در حال حاضر به حجاب اسلامی روی آورده‌اند به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 1578826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha