۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۵

زنگی‌آبادی به مهر خبر داد:

«سفر به سمتی دیگر» و «گاه گراز‌ها» بازچاپ می‌شوند

«سفر به سمتی دیگر» و «گاه گراز‌ها» بازچاپ می‌شوند

رضا زنگی‌آبادی از بازچاپ دو مجموعه داستان قدیمی خود با عنوان «سفر به سمتی دیگر» و «گاه گراز‌ها» خبر داد.

رضا زنگی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر از بازنشر دو مجموعه شعر تازه از خود خبر داد و گفت: مجموعه داستان «سفر به سمتی دیگر» را با 11 داستان کوتاه در سال 1377 از سوی نشر فکر روز منتشر کردم و نشر روزنه پس از 23 سال از انتشار این کتاب درصدد بازچاپ آن برآمده است.

وی افزود: این داستان‌ها همگی در یک فضای ثابت رخ می‌دهد و یک بخش ثابت به نوعی درهمه آنها موجود است منتهی در هر داستان با ورود یک شخص تازه، داستان تازه‌ای نیز شکل می‌گیرد.

زنگی‌آبادی افزود: مجموعه داستان دیگری نیز با عنوان «گاه گراز‌ها» از سوی همین ناشر در دست بازچاپ قرار گفته است که نخستین بار در سال 81 از سوی نشر همراه منتشر کردم و شامل 9 داستان کوتاه است که همگی در فضاهای خاصی رخ می‌دهند و ارتباطی ساختاری باهم ندارند.

نویسنده رمان «شکار کبک» ادامه داد: بازچاپ این مجموعه آثار در کنار انتشار نخستین رمان من به نوعی یک شمای کلی از آثارم را ارائه می‌دهد و به نظرم هنوز هم می‌تواند برای مخاطبان خواندنی باشد.

این نویسنده افزود: شاید برخی فکر کنند که داستان‌های کوتاهی که دو دهه قبل نوشته شده است، امروز دیگر مخاطبی ندارد، اما واقعیت این است که در زمان نوشتن این داستان‌ها تلاش داشتم با وجود اینکه نخستین تجربه‌ام را در داستان‌نویسی رقم می‌زنم، برای همه زبان‌ها و زمان‌ها داستان بنویسم که از قضا اقبال از مجموعه داستان اول من هم این موضوع را تاکید کرد.

وی در پایان افزود: کار بعدی من هم یک مجموعه داستان است که الان در حال بازنگری نهایی آن هستم.

کد خبر 1614764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha