۱۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۵۳

ملکی‌زاده خبر داد:

راه اندازی نخستین بیمارستان سیار صحرایی در استان بوشهر

راه اندازی نخستین بیمارستان سیار صحرایی در استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: به زودی نخستین بیمارستان سیار صحرایی استان بوشهر با نام خلیج فارس در شهرستان دشتی راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن ملکی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بیمارستان به منظور برای خدمات‌رسانی به محرومان و اجرایی‌کردن اندیشه‌های حضرت امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب همزمان با سالگرد ارتحل امام خمینی‌ (ره) در بخش زیارت از توابع شهرستان دشتی راه اندازی  می‌شود.

وی از استقرار 9 پزشک عمومی، متخصص و فوق‌تخصص در این بیمارستان صحرایی اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر خدمات صحرایی برخی جراحی‌های محدود نیز در این بیمارستان انجام می‌شود.

ملکی‌زاده با اشاره به توزیع فرم‌های ویزیت در این بیمارستان بین مردم شهرستان دشتی اضافه کرد: فوق تخصص ریه و تخصص های قلب، داخلی، جراحی عمومی، اطفال، زنان و زایمان، داندان‌پزشکی، چشم و رادیولوژی در این بیمارستان بیماران را معاینه خواهند کرد.

وی از راه‌اندازی آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و دندانپزشکی نیز در بیمارستان سیار خلیج فارس خبر داد و تصریح کرد: جراحی بزرگ در این بیمارستان انجام نمی‌شود ولی در صورتی که نیاز به انجام چنین عمل‌هایی باشد، هماهنگی‌های لازم با بیمارستان‌های مرکز استان انجام می‌شود و بیماران به انجا اعزام شده و به صورت رایگان عمل می‌شوند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز اظهار داشت: این بیمارستان با مشارکت مرکز تخصصی درمانی حضرت قائم (عج) وابسته به سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، هلال احمر، بیمه خدمات درمانی و بیمارستان‌های حضرت فاطمه زهرا(س)، سلمان فارسی و نیروی هوایی برپا می‌شود.

سردار فتح‌الله جمیری به اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: این طرح در چند سال اخیر توسط سپاه امام صادق(ع) بوشهر انجام می‌شود که نتایج بسیار خوبی در پی داشته است.

کد خبر 1616760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha