۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۵۵

شنبدی:

رویکرد بسیج در محرومیت‌زدایی بی‌نظیر است

رویکرد بسیج در محرومیت‌زدایی بی‌نظیر است

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: رویکرد بسیج در محرومیت‌زدایی بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن شنبدی بعدازظهر یکشنبه در آئین افتتاح نخستین بیمارستان صحرائی استان بوشهر در شهرستان دشتی اظهار داشت: بسیاری از موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه تفکر بسیجی و تلاش‌های بسیجی‌وار به دست امده است  که محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور بخشی از این اقدامات است.

وی مدیریت بسج را الگو نمونه خواند و اضافه کرد: مدیریت بسیج در حوزه‌های مختلفی از جمله عمران و ابادانی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف نمونه و الگو است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر ادامه داد: شهدا، امام شهدا، اندیشه ولایت‌مداری و نیروی عظیم و ارزشمند بسیج پشتوانه‌های محکمی برای ملت ایران هستند که با وجود این پشتوانه‌ها شاهد تحقق بسیاری از خواسته‌های مردم در بخش‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی ما بر سه محور اعتقاد، اخلاق و احکام استوار است بیان داشت: برای دستیابی به افتخار و موفقیت در عرصه‌های مختلف باید همه مدیران ما به تفکر و دانش بسیجی مجهز شوند و بسیجی‌وار برای دستیابی به اهداف مورد نظر تلاش کنند.

خدمات‌رسانی روزانه به 350 نفر در بیمارستان صحرائی خلیج فارس

رئیس بیمارستان صحرایی شهدای خلیج فارس نیز در این آئین از ارائه خدمات روزانه این بیمارستان به 350 نفر خبر داد و اظهار داشت: تخصص‌های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی، اورولوژی، مغز و اعصاب، چشم، ارتوپدی، قلب، فوق تخصص ریه، کارشناس تغذیه و دندانپزشکی در این بیمارستان به مراجعه‌کنندگان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

دکتر ابراهیم پور حکیمی افزود: این بیمارستان اولین بیمارستان سیار صحرایی است که در استان بوشهر برپا می‌شود و به مدت پنج روز از 20 خرداد تا 24 خرداد به مردم شهرستان‌های دشتی، دیر و تنگستان به صورت رایگان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به وجود بخش‌های آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و پانسمان و اتاق عمل نیز در این بیمارستان، اضافه کرد: با راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی، زمینه ارائه خدمات مؤثر و خوبی به مردمی که به هر نحو امکان دسترسی به خدمات تخصصی و فوق تخصصی برای آنها فراهم نیست، مهیا شده است.

لازم به ذکر است این بیمارستان صحرایی با مشارکت مرکز تخصصی درمانی حضرت قایم (عج) وابسته به سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، هلال احمر، بیمه خدمات درمانی و پایگاه ششم شکاری نیروی هوایی در خوابگاه دانش آموزی شهید سلیمی فرد روستای زیارت ساحلی از توابع بخش کاکی شهرستان دشتی برپا شده است.

کد خبر 1623220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha