۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۹:۵۷

اخبار سپاه استان سمنان/

فراخوان بسیجیان گردان های الزهرا(س) دامغان برگزار شد

فراخوان بسیجیان گردان های الزهرا(س) دامغان برگزار شد

شاهرود-خبرگزتری مهر: دیدار با خانواده شهید حسینی در شاهرود و فراخوان بسیجیان گردان های الزهرا(س) دامغان و عاشورای شاهرود از جمله عناوین اخبار سپاه استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده حوزه بسیج نجف اشرف شاهرود در فراخوان گردان عاشورای پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) روستای سعدآباد اظهار داشت: بسیجی امروز هم باید به سلاح بصیرت و معرفت مجهز شود هم به سلاح دفاعی و نظامی، چرا که دشمن ابتدا با سلاح اعتقادی وارد مبارزه می‌شود.

حسن طالع‌زاری گفت: این فراخوان با هدف حفظ و انسجام نیروها و برآورد حضور نیروها در شرایط اضطراری برگزار شده است.

در این فراخوان که بیش از 100 نفر از بسیجیان گردان عاشورای پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) حوزه بسیج نجف اشرف  حضور داشتند و در این فراخوان نیروها در ساختار جدید سازماندهی و توجیه شدند.

فراخوان بسیجیان گردان الزهرا برگزار شد

حجت‌الاسلام مهدی مقری در فراخوان بسیجیان گردان الزهرا که به همت پایگاه بنت الهدی همزمان با اعیاد شعبانیه در امامزادگان محمد و جعفر دامغان برگزار شد، گفت: بسیجیان باید کار خود را با تأسی از عاشورا ادامه دهند و بسیجی یک مجاهد با انضباط و با بصیرت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دامغان اظهار داشت: بسیج پیرو نهضت و مکتب بزرگ عاشورا است و عاشورا برای بسیج یک شاخص است.

بسیجیان شاهرود با خانواده شهید حسینی دیدار کردند

بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول(س) با حضور فرماندهی و شورای پایگاه حضرت خدیجه (س) وستای پرو با خانواده شهید سیدمجتبی حسینی دیدار کردند.

همسر شهید سیدمجتبی حسینی در این دیدار ضمن خیرمقدم در سخنانی با اشاره به مقام شهیدان گفت: شهیدان ما به آقا اباعبدالله اقتدا نمودند و از اسلام و ارزش های والای الهی و انسانی دفاع کردند و در این راه از باارزشترین موجودی خود که جانشان بود گذشتند.

کد خبر 1639162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha