۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۰۸

اخبار کوتاه/

" تاریخ اسلام " در شبکه استانی صدای آذربایجان شرقی

" تاریخ اسلام " در شبکه استانی صدای آذربایجان شرقی

تبریز - خبرگزاری مهر: " تاریخ اسلام " عنوان برنامه ای است که در صدای مرکز آذربایجان شرقی در 288 قسمت 15 دقیقه ای به تهیه کنندگی نرگس قماش حاجی تهیه و پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این باره گفت: هدف از تولید این برنامه آشنایی بیشتر مخاطبان با تاریخ اسلام ، تشویق به مطالعه تاریخ اسلام ، بررسی رویدادهای مهم و تحریفهای صورت گرفته در تاریخ اسلام و رفع شبهات در این زمینه می باشد .

مختار خوش پیمان افزود: آرم، گفتگو، بحث کارشناسی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان ، مسابقه از جمله آیتم های این برنامه  گفتگو محور است که با صدابرداری حسن صادقی و محمد رضا رحیمی و گویندگی و نویسندگی علیرضا نوراللهی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته از شبکه استانی صدای مرکزآذربایجان شرقی تهیه و پخش می شود.

برگزاری اولین دوره آموزشی "طب سنتی" در تبریز

مرکز تحقیقات فلسفه و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز(واحد تحقیقات طب سنتی)اولین دوره آموزشی مقدماتی "طب سنتی"را در این دانشگاه برگزار می کند.

این دوره آموزشی ' مقدمــاتی طب سنتی' به مدت شش هفته (36 ساعت) از مهرماه امسال روزهای پنج شنبه از ساعت هشت صبح تا 14 در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می شود.

دانشجویان شاغل به تحصیل و دانش آموختگان رشته های پزشکی، داروسازی، تغذیه، پرستاری، دانشجویان و دانش آموختگان رسته بهداشتی و درمانی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در اولویت بوده و سایر رشته ها هم می توانند علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز تحقیقات فلسفه و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (واحد تحقیقاتی طب سنتی) در محل دانشگاه تبریز، نرسیده به رصدخانه، کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، طبقه دوم مراجعه یا با شماره 9-3379527 تماس بگیرند. زمان ثبت نام تا تاریخ دهم شهریورماه سال جاری اعلام شده است.  

کد خبر 1655616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha