۸ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۵۶

اکبری اقدم اعلام کرد:

توسعه بیمارستان شوط/ نبود فضای بهداشتی و درمانی مناسب

توسعه بیمارستان شوط/ نبود فضای بهداشتی و درمانی مناسب

ارومیه- خبرگزاری مهر: رئیس بیمارستان شوط از اجرای طرح توسعه بیمارستان به عنوان یکی از نیازهای اصلی بخش درمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید اکبری اقدم صبح چهارشنبه در جریان بازدید فرماندار شوط از بیمارستان 42 تخت خوابی این شهرستان با بیان اینکه طرح توسعه این بیمارستان به 64 تختخوابی دهه فجر به بهره برداری می رسد، افزود: شوط فاقد فضاهای بهداشتی و درمانی  بوده و اجرای این پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت و ساز این بیمارستان از اواخر سال 87 و در زمینی به مساحت 2 هکتار و با زیر بنایی 7500 متر مربع شروع شده، اظهار داشت: این طرح هم اکنون از 98 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده که امیدواریم تا دهه فجر امسال آماده افتتاح و بهره برداری شود.

رئیس بیمارستان شوط با اشاره به اینکه طرح توسعه این بیمارستان جز پروژه های مهر ماندگار دولت محسوب می شود، عنوان کرد: تا کنون  38 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده و برای تجهیز بیمارستان بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مهر ماندگار اختصاص یافته است.

اکبری یادآور شد: با بهره برداری از طرح توسعه این بیمارستان مجهز به قسمتهای اداری، اورژانس، دو اتاق عمل، اتاق ای سی یو و سی سی یو، رادیولوژی، قسمت مامائی، اطفال، آزمایشگاه با تجهیزات کامل و پانسیون پزشکان متخصص و حتی سالن چند منظوره برای مدیریت هر بحران احتمالی می شود.

اصغر پیام فرماندار شهرستان شوط نیز در این بازدید بر عوامل اجرائی احداث بیمارستان بر لزوم تسریع در اتمام پروژه تاکید کرد و افزود: شوط در مرکزیت 3 شهرستان همجوار ماکو پلدشت و چالدران قرار دارد می تواند در خدمات دهی به مردم منطقه نقش به سزایی ایفا کند.

کد خبر 1683479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha